Fredrik Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 men det er nok en større andel tullinger som kjører bmw enn andre merker desverre.. ikke bare kriminelle,men det ser ut til å være trafikkbøllenes førstevalg også Dessverre tror jeg du har helt rett i denne uttalelsen... og dette er et fenomen som er like aktuelt utenfor Norges grenser som i Norge... ... Er det bare meg eller er Oslo i ferd med å utvikle seg til en gammeldags, lovløs og primitiv "westernby" med skyting, horer og bandeoppgjør som viktigste elementer ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 men det er nok en større andel tullinger som kjører bmw enn andre merker desverre.. ikke bare kriminelle,men det ser ut til å være trafikkbøllenes førstevalg også Dessverre tror jeg du har helt rett i denne uttalelsen... og dette er et fenomen som er like aktuelt utenfor Norges grenser som i Norge... ... Er det bare meg eller er Oslo i ferd med å utvikle seg til en gammeldags, lovløs og primitiv "westernby" med skyting, horer og bandeoppgjør som viktigste elementer ?... Vi trenger RoboCop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 det skal være tøft å kjøre BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ikke det at jeg fryder meg over at folk kræsjer og styrer i bmw'er, men syns det er greit at en del bøller kjører i stykker bilene sine slik at oss godt-folk kan styre med prosjekter, få billige deler og få resturert bilene våre. Kjøpte ikke E30 for å kjøre den i stykker men fiffe den opp og få en rå-tøff bil. Er jo litt surt da at noen skal ødelegge for andre og gi bmw et dårlig rykte. Hehe.. ser jo også at det er mange gamlinger som kjører rundt i bmw-er. Like artig hver gang man kjører forbi en bmw som har blitt stoppet også er sjåførn sånn rundt 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Man har ikke mye peil på BMW når man ikke ser forskjell på en M3 eller en M5... Tror jeg hadde sett bort fra det vitneutsagnet der gitt. Jeg tror heller vi sier "Mest sannsynlig en 3 eller 5 serie BMW av ukjent årgang". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 men det er nok en større andel tullinger som kjører bmw enn andre merker desverre.. ikke bare kriminelle,men det ser ut til å være trafikkbøllenes førstevalg også Dessverre tror jeg du har helt rett i denne uttalelsen... og dette er et fenomen som er like aktuelt utenfor Norges grenser som i Norge... ... Er det bare meg eller er Oslo i ferd med å utvikle seg til en gammeldags, lovløs og primitiv "westernby" med skyting, horer og bandeoppgjør som viktigste elementer ?... haha.. nei det er bare tull... Oslo er en kjempe-fin by. Selv om jeg bor på vinderen, som er et stykke unna selve "gryta" så vil jeg påstå at Oslo er en helt trygg og fin by. De dager det er mange folk i byen ( kvelder/helger etc. ) er politiet på plass og rydder hurtig unna bråk og uhumskheter. Vel er det en del horer i oslo, men de affiserer ikke meg... jeg ser ikke på det som noe problem. For noen år siden ble en venn av meg brutalt ranet for en Rolex-klokke rett utenfor Coluseum Kino og det var en veldig kjedelig opplevelse, men bortsett fra den hendelsen intet annet enn gode erfaringer med Oslo også viktig å poengtere at den hendelsen tråden egentlig refererer til fant sted i Lørenskog, og det er vel ikke akkurat oslo sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Ikke det at jeg fryder meg over at folk kræsjer og styrer i bmw'er, men syns det er greit at en del bøller kjører i stykker bilene sine slik at oss godt-folk kan styre med prosjekter, få billige deler og få resturert bilene våre.Kjøpte ikke E30 for å kjøre den i stykker men fiffe den opp og få en rå-tøff bil. Er jo litt surt da at noen skal ødelegge for andre og gi bmw et dårlig rykte. Hehe.. ser jo også at det er mange gamlinger som kjører rundt i bmw-er. Like artig hver gang man kjører forbi en bmw som har blitt stoppet også er sjåførn sånn rundt 70 Bare for og nevne det, det er de bøllene som kjører fort og ødlegger bilene sine, som også øker forsikringsprisen vår Det er vel ikke like kult ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 hehehe... Ja skal ikke si at jeg har noe billig forsikring på biln min. Betaler mer enn kompisn min som hadde Opel Omega 3000 med 220hk. Folka med Volvo får jo bakover-sveis når jeg forteller hva jeg betaler i forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 En E39 528 (192hk) har samme forsikringspris for meg som min egen E36 318i (delkasko). Er ikke BMW-navnet som gir høye priser, men det at f.eks. du icc har en E30 som er meget brukt som en rølpebil blandt ungdom, bidrar ikke til at prisen går ned ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 haha.. nei det er bare tull... Oslo er en kjempe-fin by. Selv om jeg bor på vinderen, som er et stykke unna selve "gryta" så vil jeg påstå at Oslo er en helt trygg og fin by. De dager det er mange folk i byen ( kvelder/helger etc. ) er politiet på plass og rydder hurtig unna bråk og uhumskheter. Vel er det en del horer i oslo, men de affiserer ikke meg... jeg ser ikke på det som noe problem. For noen år siden ble en venn av meg brutalt ranet for en Rolex-klokke rett utenfor Coluseum Kino og det var en veldig kjedelig opplevelse, men bortsett fra den hendelsen intet annet enn gode erfaringer med Oslo også viktig å poengtere at den hendelsen tråden egentlig refererer til fant sted i Lørenskog, og det er vel ikke akkurat oslo sentrum Nå følger jeg litt med på hva som skjer både i Norge og i Danmark... og det er faktisk vesentlig mer skyting og grov vold i Oslo enn i f.eks København... tiltross for at København har mer enn dobbelt så mange innbyggere. Jeg tror det beste er å kalle en spade for en spade... den relativt voldsomme innvandringen Norge opplever og har opplevd medfører dessverre også nye utfordringer som ikke nødvendigvis er av det hyggelige slaget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Nå følger jeg litt med på hva som skjer både i Norge og i Danmark... og det er faktisk vesentlig mer skyting og grov vold i Oslo enn i f.eks København... tiltross for at København har mer enn dobbelt så mange innbyggere. Jeg tror det beste er å kalle en spade for en spade... den relativt voldsomme innvandringen Norge opplever og har opplevd medfører dessverre også nye utfordringer som ikke nødvendigvis er av det hyggelige slaget... WORD E9... Ser litt på utviklingen eg og og dette som E9 siterer til er helt sant, og så vidt meg beskjent er Lørenskog en liten del av Oslo, på samme måte som Os er til Bergen. Virkeleg synd at det skal bli sånn, men på en anna side av saken er det tilfeller som er langt verre en dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Oslo er en kjempe-fin by. Selv om jeg bor på vinderen, som er et stykke unna selve "gryta" så vil jeg påstå at Oslo er en helt trygg og fin by. De dager det er mange folk i byen ( kvelder/helger etc. ) er politiet på plass og rydder hurtig unna bråk og uhumskheter. Vel er det en del horer i oslo, men de affiserer ikke meg... jeg ser ikke på det som noe problem. For noen år siden ble en venn av meg brutalt ranet for en Rolex-klokke rett utenfor Coluseum Kino og det var en veldig kjedelig opplevelse, men bortsett fra den hendelsen intet annet enn gode erfaringer med Oslo også viktig å poengtere at den hendelsen tråden egentlig refererer til fant sted i Lørenskog, og det er vel ikke akkurat oslo sentrum Det du referer til her er jo bare simpel hverdagskriminalitet i Oslo sentrum og har ingenting med topic saken å gjøre eller om Oslo er blitt en "western by". Det er tilstandene i den organiserte kriminaliteten som har blitt mye mer brutalt de siste årene... Mye naive folk oppe på Ullern gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Har intrykk av at det har vært mye gjeng oppgjør i Oslo siste tiden, og da ofte med skytevåpen av ymse kaliber. De involverte partene/ofrene som havner på sykehus og blir spurt ut av politiet nekter jo ofte å snakke også... I disse dager har vi jo heroinmangel i tilegg, og slikt blir det bråk av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Oslo er en kjempe-fin by. Selv om jeg bor på vinderen, som er et stykke unna selve "gryta" så vil jeg påstå at Oslo er en helt trygg og fin by. De dager det er mange folk i byen ( kvelder/helger etc. ) er politiet på plass og rydder hurtig unna bråk og uhumskheter. Vel er det en del horer i oslo, men de affiserer ikke meg... jeg ser ikke på det som noe problem. For noen år siden ble en venn av meg brutalt ranet for en Rolex-klokke rett utenfor Coluseum Kino og det var en veldig kjedelig opplevelse, men bortsett fra den hendelsen intet annet enn gode erfaringer med Oslo også viktig å poengtere at den hendelsen tråden egentlig refererer til fant sted i Lørenskog, og det er vel ikke akkurat oslo sentrum Det du referer til her er jo bare simpel hverdagskriminalitet i Oslo sentrum og har ingenting med topic saken å gjøre eller om Oslo er blitt en "western by". Det er tilstandene i den organiserte kriminaliteten som har blitt mye mer brutalt de siste årene... Mye naive folk oppe på Ullern gitt.... da er det veldig bra jeg bor langt unna Ullern! Det er klart at når man har så mange innvandrere så blir det mer bråk og uhumskheter, men jeg, som en osloborger, merker lite til det. De som ikke bor i Oslo og ikke følger med på utviklingen selv har egentlig ikke så mye de skulle ha sagt. En ting er å følge med på nyheter etc. En annen ting er å faktisk BO i byen. Det er ikke det samme uansett hvor mye man "følger med" Media hauser opp sakene, og det er ikke ett realistisk bilde de fremstiller. Tror man må bli litt flinkerere på å utvise kildekritikk før man stigmatiserer Oslo som en "western-by" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 i politirapporten står det enten en m3, m5 eller en 318. hehe.. heldigvis har ikke jeg takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå