Mexos Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Har planer om en lekker Bmw etterhvert no utover høsten og har totalt forelsket meg i E46 coupe! (God smak sier folket?) Fant denne sinnsykt pene på Finn.no: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 468&page=4 Satser nå på å spare både rumpe og lår av meg utover og jobbe hardt for å få råd til en slik samt selge bilen jeg har nå. Håper jeg klarer å oppnå drømmen min i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja E46 coupe er rått Har selv forelsket meg i denne skjønnheten.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7935422&sid=9akYnXYYO415639&pos=99&tot=233&page=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvis du heller kjøper en 2001 modell får du både facelift og 170 HK med på kjøpet... som Stjernstedt viser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvis du heller kjøper en 2001 modell får du både facelift og 170 HK med på kjøpet... de koster nok en del mer? Har allerede sprengt det planlagde budskjettet mitt Hadde planer om bil til 120 000kr, men ser ut som jeg jobber litt mer nå og låner litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Steike M3 speilene på E46 gjør susen! DE originale speilene funker på sedan, men på coupe så blir de helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Spar i veg E46 Coupe er utrolig rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 E46 Coupe er rått! Gå for det, ekstremt pene biler med m-tech kit. Etter min mening den siste fine 3 serien som BMW har lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 bør sjekke litt nærmere på den sorte der hvis du lurer på den.. frist for eu-kontroll for 1år siden og begjært avskiltet..skal visstnok holde til i Hordaland i følge s.vegvesen mens selger holder til på frogner.. har vel å sett Flere biler til salgs av en "w.b" så sjekk ut alt på forhånd kan være lurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hater annonser der beskrivelsen er skrevet med store bokstaver.. føler at selger ROPER til meg.. hehe men det er vel kun jeg som føler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Nei, føler det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Med en gang det skrives stort i annonser tenker jeg : Eldre person / lite datakyndig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Med en gang det skrives stort i annonser tenker jeg : Eldre person / lite datakyndig Jeg tenker mer i retning av at personen enten er desperat etter å selge bilen eller at personen er håpløs sleip og opportunistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Som nevnt tidligere her.. Sjekk denne bilen nøye. Den har stått til salgs VELDIG lenge, og hadde endel høyere pris for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Det blir nok garantert ikke den bilen der jeg kjøper for å si d sånn. Innen jeg har råd er bilen enten solgt for lenge siden, eller så er den som dere sier et tvilsomt kjøp som jeg styrer unna. Den var bare et eksempel for bilen er pen uansett hvor ettersøkt den er Ser også nå at det er w b som selger ja. Var det ikke han som hadde den e46 318 med tilbakestilt km stand som vi diskuterte her tidligere? Holder meg unna bilene hans iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg var på Bmw i Kristiansand for å se etter ett rele til e36'n min. Da kom det en selger bort til meg å prøvde å selge meg en e46 coupé Han så jeg siklet fææælt på den. Så begynte han med; "Må være fet med en slik bil som 18åring!" Jeg sa det var litt uaktuellt siden bilen kostet 300,000 men han sa det skulle gå. Så begynte han å forklare en masse greier om lån, osv. Var litt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå