[space] Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Er det noen som tilfeldigvis har noen bilder av en e46 (helst sedan) med 18" bbs ch? Lurer på om jeg skal tenke meg om og kanskje gå for 18" istedet for 19". Jeg har en del bilder av biler med 19", men det er tydligvis ikke så mange som har disse i 18" som legger ut bilder... edit: Nå var det jo faktisk en coupe til salgs her på forumet med 18": Så jo egentlig bra ut det... Et sedanbilde hadde vært ok. sedan med 19": http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1121923 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 19" Så jo bare helt barsk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 19" Så jo bare helt barsk ut! Jeg vet! Derfor jeg er i tvil om jeg skal gå for 18", selv om jeg muligens har mulighet til å få de til halve prisen av et par 19". Men ser jo bra ut på bildene over. hjelper nok en del på bilen min om jeg senker litt til og får på 18" istedet for 17" orginalfelger som jeg har nå. ARG! Klarer å holde meg i skinnet og utsette felgkjøp gang etter gang, men nå har jeg en del skattepenger osv, så da er det ekstra vanskelig å gni på pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kjøp 18" du, kler bilen meget bra. Og så blir det billigere i innkjøp, og billigere dekk. Hadde absolutt valgt 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Vis det er såpass.. Da hadde jeg nok tatt de 18" erne gitt.. uansett.. Det blir nok ikke mye dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 19 er helt klart råest, men som sagt tidligere, dekkutgiftene SUGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Nå kjører jeg bare rundt 10k i året, og ligger kun bredt på vintern, så da varer jo dekkene litt, men må muligens ha nye dekk på 17" mine til året. Sånn sett kunne det vært lurt å vente til neste sesong med å bytte felger, men nå er en jo ikke alltid like fornuftig når det kommer til bil... Får se hva jeg gjør. Ender nok med at jeg backer ut fra felgkjøp nok en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kjøp 18"! Det ville eg gjort, trodde kanskje eg skulle angre litt selv når eg kjøpte 18" men det gjør eg absolutt ikke! trodde også at 18 kom til å se lite ut, men det kom seg kraftig med senking, og som sagt tidligere her så er jo dekkene en god del billigere..du kan jo kjøpe en mtech 2 front for pengene du har til overs viss du kjøper 18? Trallalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Ja, trenger å gjøre noe med fronten min også. Har et stygt sår nederst på venstresiden. Har lyst på mtech 2, men koster penger det også... Koster jo bare 3k mer for fullt sett med skjørter og bakfanger, enn for kun fronten. Synes ikke det henger helt sammen... (Selvfølgelig blir det litt dyrere med lakkering da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hadde valgt 19" tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hadde klart valgt 18". I tillegg til de opplagte fordelene som billigere dekk og felger, samt hakket bedre komfort - så ser det også best ut i mine øyne. Jeg lurer også på hva hensikten med veivals-looken er på normalt motoriserte biler (265 dekk).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hadde klart valgt 18". I tillegg til de opplagte fordelene som billigere dekk og felger, samt hakket bedre komfort - så ser det også best ut i mine øyne. Jeg lurer også på hva hensikten med veivals-looken er på normalt motoriserte biler (265 dekk).. Image is everything ! ... for noen iallefall. Jeg er litt spesiell så jeg går nå tilbake til 15" felger og 195/65-15 dekk på min bil. Apropos daekonline.dk (som solgte meg Pirelli P6 dekkene til 512,- kroner stykket)... så ble dekkene levert på kun to (2) arbeidsdager.... og det er nå meget bra mener jeg. Jeg beholder selvfølgelig 16" felgene... bilen skal jo selges en dag... Hvis jeg var i markedet for store felger ville jeg ha valgt 18" felger på E46... 19" felger blir for voldsomt for alminnelig kjøring på elendige norske veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Akkurat det der skjønner jeg meg ikke på bmwE9.. 16" er jo rimelig pinglete i dag, selv min mors bil med 1,4 leveres jo med det standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Akkurat det der skjønner jeg meg ikke på bmwE9.. 16" er jo rimelig pinglete i dag, selv min mors bil med 1,4 leveres jo med det standard. Det har mest å gjøre med at bilen originalt hadde 15" felger og at jeg kjørte på disse felgene det første året jeg hadde bilen. Komforten var meget bra... også på f.eks franske landeveier som ikke er kjent for å være alt for bra. Veiene her vi bor i Århus er heller ikke noe å skryte av (motorveien er imidlertid bra) så komforten med 15" felgene var signifikant bedre enn med 16" felgene. Det er klart at vi snakker om marginale forskjeller, men når de gamle 205/55-16 dekkene allikevel var nedslitt hadde jeg lyst til å prøve 195/65-15 dekk igjen. Jeg har imidlertid ingen problemer med å forstå at andre heller vil ha 18" eller 19" felger på deres E46 modeller... for mange betyr nok bilen mer enn den gjør for meg og da er det viktig at bilen ser bra ut. Jeg behøver vel ikke å legge til at jeg ikke er så følsom for hva andre mener om min bil og felgene som er montert på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå