Mexos Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Haha, hva skjer med at det dukker opp så mange gamle topicer her inne for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Interessant diskusjon det her....Mye følelser i steden for fornuft, hehe... Gleder meg no bare til jeg får min opp og gå. Du kan få teste min da, kanskje vi kan lure frem ett smil Iver Meg du sikter til?? Jeg har kjørt E30M3, E36M3 3,2 og E46M3. Var faktisk og satt i en E36 3,2L senest i kveld.. Ja, vi ser alle opp til deg. Forresten er ikke Iver sin bil en standard E36 M3. Du bomma litt med den posten der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Hehe var mye forskjellige meninger ang di forskjellige M3`ene.. Jeg er enig at e30 er mer "banebil" enn e36.. Men fks jeg har ikke kjøpt e36 M3 for å kjøre på bane.. Å i tillegg har jeg cab å, som gjør den til enda mindre banebil.. Jeg syns ihvertfall det er herlig å krutte avgårde med cab`en nede å høre seker`n jobbe en varm sommer dag.. Selv om jeg kanskje ikke har dem aller beste rundetidene med den.. Men er heller ikke det som er målet mitt med den heller.. S50 motorene er herlige motorer med jevnt å trutt drag.. Vart litt "skuffa" første gang jeg prøvde s50b32 da det liksom ikke er så fælt drag (fks sånn ketshup effekt man har i turbo biler) men ser man på speedometeret ser man jo det at går fort oppover.. Var nesten mer sug i draget på 740 turbo`n til broder`n virka det som.. Selv om M3èn går vesentlig bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Interessant diskusjon det her....Mye følelser i steden for fornuft, hehe... Gleder meg no bare til jeg får min opp og gå. Du kan få teste min da, kanskje vi kan lure frem ett smil Iver Meg du sikter til?? Jeg har kjørt E30M3, E36M3 3,2 og E46M3. Var faktisk og satt i en E36 3,2L senest i kveld.. Tøft ass Selvsagt er E30 M3 en legende i forhold til E36'en. DTM kjøringa på sent åttitall-tidlig nittall var gromme saker. Og di breie skjermene gjorde M3'en veldig uvanlig og spesiell. Hvorfor er E36'en noe dårligere enn E46? Ser jo nesten standard ut den også. Lufting i forskjerma er det som skiller den fra en styla ikke M bil. Den mest spesielle M3 var E30, sånn er det bare. Di andre er mer GT cruisere med stor maskinist. Men jeg er ikke så bråsikker på hvem som vinner rundt banen av E30 og E36. Min seks syl E36 skiller 20-30kg (husker ikke eksakt) mellom for og bakstilling, skal ikke mye til før det er 50/50. Kan jaggu kjøre fort med E36 au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå