Mexos Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Satt nettopp på E36 M3'n til en kompis og må si det er det sykeste jeg har sittet på hittil. Var en 3.0L som var trimmet til 320 hk. Og jeg som er vant til 136hk må si at det gikk som et helvette! Ble ikke akkurat mindre gira på bmw nå du Kan si det sånn at jeg har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Det kan jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Litt mer oversiktlig/beskrivende overskrift takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har enda ikke vært så heldig å få sitti på med en bil med S50, men sett og hørt mye bra om de bilene! En ting er ihvertfall sikkert, en S38/S50 skal en gang hvile under mitt E30 panser. Helst med en hyggelig rund skapning på eksossida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har enda ikke vært så heldig å få sitti på med en bil med S50, men sett og hørt mye bra om de bilene! En ting er ihvertfall sikkert, en S38/S50 skal en gang hvile under mitt E30 panser. Helst med en hyggelig rund skapning på eksossida er S38 3,0Litern og S50 3,2L eller? (Lov å tippe:P) Ja disse sneglehusa er kjekke de Regner med du ikke akkurat tenker på de som man finner i fjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Satt nettopp på E36 M3'n til en kompis og må si det er det sykeste jeg har sittet på hittil. Var en 3.0L som var trimmet til 320 hk. Og jeg som er vant til 136hk må si at det gikk som et helvette! Ble ikke akkurat mindre gira på bmw nå du Kan si det sånn at jeg har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 S38 er motorer fra E34 M5. S38 B36 =M5 3,6L 315hk S38 B38 = M5 3,8L 340hk S50 er motorer fra E36 M3 S50B30 = M3 3,0L 286hk S50B32 = M3 3,2L 321hk (Dobbel VANOS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har enda ikke vært så heldig å få sitti på med en bil med S50, men sett og hørt mye bra om de bilene! En ting er ihvertfall sikkert, en S38/S50 skal en gang hvile under mitt E30 panser. Helst med en hyggelig rund skapning på eksossida Hei du..Disse motorene er ikke skapt for å hvile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Satt nettopp på E36 M3'n til en kompis og må si det er det sykeste jeg har sittet på hittil. Var en 3.0L som var trimmet til 320 hk. Og jeg som er vant til 136hk må si at det gikk som et helvette! Ble ikke akkurat mindre gira på bmw nå du Kan si det sånn at jeg har hatt en fin dag Hva har han gjort for å få 320hk av den motoren da?Er jo ikke en lett motor og trimme dette,og så koster det skjorta også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Kammer, mod ECU og carboninnsug skal vel få fart på ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 S38 er motorer fra E34 M5.S38 B36 =M5 3,6L 315hk S38 B38 = M5 3,8L 340hk S50 er motorer fra E36 M3 S50B30 = M3 3,0L 286hk S50B32 = M3 3,2L 321hk (Dobbel VANOS). Man kan også tenke på at S38 er en eldre konstruksjon enn S50 og at den faktisk stammer fra M30 motoren eller "storseksern". S38B38 er forøvrig den største serieproduserte M30 varianten og M30B25 som var montert i E3 2500 (anno 1968) den minste. S50 er en videreutvikling av M50 motoren som ble inntrodusert i E36 (320i og 325i)... og i USA hadde E36 M3 en variant av M50 motoren boret opp til 3 liter og 240 HK (M50B30). Den første europeiske E36 M3 varianten hadde også 3 liter men var en ekte "S" motor (S50B30) på 286 HK. Senere kom som kjent S52B32 motoren på 3,2 liter og 321 HK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Tror ikke man får 34Hk ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har enda ikke vært så heldig å få sitti på med en bil med S50, men sett og hørt mye bra om de bilene! En ting er ihvertfall sikkert, en S38/S50 skal en gang hvile under mitt E30 panser. Helst med en hyggelig rund skapning på eksossida Hei du..Disse motorene er ikke skapt for å hvile Nei det skal være sikkert!! sjekk: www.da-motorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Nå har jeg lært litt om M3 idag her Nøyaktig hva han har gjort for å få mer effekt ut av den er jeg usikker på, men er nok ikke no "effektpotte og filter" som han har skrytt på seg 34hk på ihvertfall. Han har peiling og er ærlig så er nok gjort no skikkelig småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg misunner deg veldig! Har sittet på med E34 M5 med S38B38 og det er det råeste jeg har sittet på med men jeg skulle ønske jeg kunne få sittet på / prøvd en med S50 en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå