[space] Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Den er rimelig tøff i schnitzer utgave. Enig i at den bør være i en mørk farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Vinduene sitter veldig langt oppe på døren, og det er litt synd egentlig... blir ubehagelig å lene underarmen mot karmen (noe jeg liker) Enig med deg i dette Håkon, samt at bakrute er liten, så gjør det at det er litt uoverskikkelig ved rygging og parkering. Denne bilen må etter min mening kjøpes med PDC . Min svigerrinne kjøpte 116i her i Tønsberg i forrige uke. De har utrolig nok i disse kampanje dager klart å gi 346 000kr for den . Er da utstyrt med full M- pakke pluss det meste av utstyr som kan fåes til denne BMW, men ikke xenon . Utrolig godt vi er forskjellige, gi så mye penger for en 116i, er i mine øyne galskap . det var veldig mye for en 116!! trenger ikke så mye utstyr egentlig... et ok annlegg, ok seter og et fint ratt er vel det viktigste... og så xenon og noen ok felger om man føler seg rik... men da er man vel i nærheten av det din svigerrinne betalte desverre.... Samme historie med Mini Cooper... føler man at man ikke har råd til en Cooper S ender man opp med en Cooper som til slutt kostet mye mer enn hva en Cooper S ville kostet med moderat utstyr.. ekstrautstyr på BMW er rådyr(t)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 bmw`s 1-serie kan bli drit kul! f.eks. med ac-schnitzer (bildene vist oppfor, med sparkling graphite farge) dette var drømme bilen til min mor, i tillegg til x3 og x5. så rett før jul reiste meg å papps til bavaria og prøvekjørte en 116i. aksen var litt treig, men ok. kvaliteten var helt topp viss den hadde endel extrautstyr og kjøre-egenskapene var fabelaktige (ifølge papps). så me bestemte oss for å gi mor en gave hun aldri vil glemma, me bestilte en bmw 116i (standard 115hk oppgradert av acs) med 19¨ ac-schnitzer dekk, sparkling graphite farge, advantage-pakke, xenonlys, sportseter, utvida stereo, el. innstilling på setene, acs chrom eksosrør, acs sportsunderstell og acs alu. interiør m.m. tilbudet me fekk fra Bavaria var helt sinnsykt! Bavaria hadde samlet mange kjøpera av ac-schnitzer utstyr, og dermed fekk me alt acs utsyr til halv pris! tilsammen ga me ¨bare¨ 340`000kr. for den. bilen kommer mor til og behalde LENGE! ho låner den aldri bort, parkerer langt fra andre biler og vil helst kjøre aleina på veiene den einaste som får låne bilen er papps (når han skal fylle bensin) personlig har eg alltid likt 1-serien, den er liten, sporty og kan bli ganske eksklusiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Sikkert morsom å kjøre, ihvertfall et knakende godt alternativ til den populære bilen med samme navn som en viss sport. Designmessig syns jeg det styggeste på denne bilen er bakdørene/vinduene og d-stolpen. Hva er det de har tenkt på egentlig? Er totalt mislykket i mine øyne. Fronten har jeg klart å venne meg til etterhvert (men det har tatt tid). Spionbilder av 3-dørsutgaven overrasket meg veldig i positiv forstand. Syns den så mye bedre ut i profil. Vinduene sitter veldig langt oppe på døren, og det er litt synd egentlig... blir ubehagelig å lene underarmen mot karmen (noe jeg liker) For øvrig samme problemet med E60, mens E32'en er akkurat passe lav... er vel av moten det nu.. hehe Samme problem i E60?? Nå vet ikke jeg hvor stor du er, men jeg med mine 182cm klarer dette fint.. På en måte kan jeg jo faktisk skjønne Autozentrum noe, når det kommer en ung gutt inn og skal låne en 130i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 Sikkert morsom å kjøre, ihvertfall et knakende godt alternativ til den populære bilen med samme navn som en viss sport. Designmessig syns jeg det styggeste på denne bilen er bakdørene/vinduene og d-stolpen. Hva er det de har tenkt på egentlig? Er totalt mislykket i mine øyne. Fronten har jeg klart å venne meg til etterhvert (men det har tatt tid). Spionbilder av 3-dørsutgaven overrasket meg veldig i positiv forstand. Syns den så mye bedre ut i profil. Vinduene sitter veldig langt oppe på døren, og det er litt synd egentlig... blir ubehagelig å lene underarmen mot karmen (noe jeg liker) For øvrig samme problemet med E60, mens E32'en er akkurat passe lav... er vel av moten det nu.. hehe Samme problem i E60?? Nå vet ikke jeg hvor stor du er, men jeg med mine 182cm klarer dette fint.. På en måte kan jeg jo faktisk skjønne Autozentrum noe, når det kommer en ung gutt inn og skal låne en 130i.. De nye BMW'ene har litt for høye karmer... men jeg liker å stitte med setet relativt lavt... men nå er jo jeg 3 cm kortere enn deg da.. hehe for øvrig er det nok ikke noe problem å få teste en 130, men da må man nok ville det litt mer enn når man skal prøve en 116.. I verste fall får man be far ta en telefon, men det er jo litt nederlag egentlig.. først på menyen står det en annen, og efter min mening langt tøffere bil, men det skal jeg ikke plage dere med, for det er ingen BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Det er vel "Inn" med design som gir illusjon av lavere takhøyde. (Altså det motsatte av gamle 6-serien som ser ut som over halve bilhøyden er vinduer...) Her ligger vel Mercedes CLS i spissen, men ser jo også på nyeste audiene og bmwene at dørkarmen er høyere enn før. Selv liker jeg å ha armen på armlenet i døra og i midten, så det plager meg ikke, men nå sitter jeg på laveste seteinnstilling. CLS synes jeg forøvrig er en av de lekreste bilene jeg kan se på veien nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 ":1z2ec5py]Det er vel "Inn" med design som gir illusjon av lavere takhøyde. (Altså det motsatte av gamle 6-serien som ser ut som over halve bilhøyden er vinduer...)Her ligger vel Mercedes CLS i spissen, men ser jo også på nyeste audiene og bmwene at dørkarmen er høyere enn før. Selv liker jeg å ha armen på armlenet i døra og i midten, så det plager meg ikke, men nå sitter jeg på laveste seteinnstilling. CLS synes jeg forøvrig er en av de lekreste bilene jeg kan se på veien nå. jeg tror du har helt rett ang design som skal skape en illusjon av lavere takhøyde. CLS er en stilig bil...men ser veldig spesiell ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå