Simen Malerbakken Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har du dekk-omlegging-maskin Simen? Har jo kjøpt meg en sliten E30 som trenger no nye dekk. Høhø den gammle sluttet å virke og når jeg nå flyttet kastet jeg den... Men skal vi se jeg skal sjekke om det er noen rundt meg som er åpent på Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Stikker kanskje med i rekka fra Oslo rundt 13:00, er jo bare en liten halvtimes tur ned så kan fort hende jeg blir med. Om jeg kunne fått løfta bilen og sjekka hvordan tilstanden er under så hadde det vært fint. Et oljeskift skader jo ikke heller. tar med litt cash og grillpølser eller no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Skal folk møte på oslo s parkeringa der klokken 13? den ved østbanehallen? Hørtes litt kult ut å bli med utover selv om jeg ikke kjenner noen men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Dr_S, ja, mye mulig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Nei pokker! 29juli?! Trodde det var august jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Skal folk møte på oslo s parkeringa der klokken 13? den ved østbanehallen?Hørtes litt kult ut å bli med utover selv om jeg ikke kjenner noen men.. Den er god. Er der kl 13 jeg Tar gjerne med flere innover til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 hørtes kult ut egentlig om folk som sier de kommer KOMMER.. var slik sist gang å.. folk som sa de kom møtte ikke, men får se hva jeg gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg kommer ikke desverre. har en del andre ting som må fikses. Men ha en fortreffelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Skal folk møte på oslo s parkeringa der klokken 13? den ved østbanehallen?Hørtes litt kult ut å bli med utover selv om jeg ikke kjenner noen men.. Den er god. Er der kl 13 jeg Tar gjerne med flere innover til Oslo Jeg kommer den veien der mot Oslo. Var med hagenisse til BMWCCN-treffet hvor vi hang oss på dere ved bensinstasjonen like før Lier. Evt, få fikset noe liknende nu også (for min del)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 må se litt på $ til lørdag så får jeg se om jeg møter opp på oslo s klokken 13. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 ChrZZ, kan godt snurre innom der ja.. Bare se etter en grønn og blå E36 coupe...hehe (ja, lakkerer er ikke å oppdrive) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Ok ok! Når tror at du er der på bensinstasjonen? Du får se etter en hvit og sort E36 sedan da (ja, penger er ikke å oppdrive ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Vi rekker vel Lier - Oslo på 30 min? =) Eller? Men si 12-tida da ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 jeg er fortsatt klar.. så er på plass på oslo s kl 1300, om alt går etter planen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Et par ting Morten 318 du skal komme, jeg vil se bilen din. Stonescream bare kom så skal vi få løftet den opp. Dere har vel telefon folkens? Jeg kan i alle fall nåes på 906 51 933 Dr_S Skal dere reise fra Drammen forbi Heggedal til Oslo for så å kjøre tilbake til Heggedal? Jaja bra dere er entusiaster da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå