Gå til innhold

Grilling og bimmers-prat, Asker lørdag 29. juli!

Anbefalte innlegg

Ja, får takke for et hyggelig treff jeg også, både til Simen og de som møtte opp! Håper vi kan gjenta dette før vinteren setter inn for fullt! .. og at jeg da ikke skal rekke en 50-årsdag.. :o

Neste gang skal jeg prøve å ta med meg litt mindre lyd. ;)

Hm, jeg kom hjem nå, så 16:00 hadde ikke vært for sent mAZE :wink:

Var et ålreit treff det. :)

Jøss. Kan ikke ha vært så mange igjen så sent! De fleste dro vel 16-17.

":25xiuota]...for ikke å glemme en fin e46! :D

Og hadde ikke en ikke navngitt treffdeltaker rota bort nøklene sine hadde det vært en E65 730d også på plass! ;)

":25xiuota]Ellers må jeg si det er en del hyggelige folk her!

Artig å møte noen, lære bort noen triks i tomtom til selve "Sjefen"

Og han er meget godt fornøyd med trikset! Det tok, selvfølgelig, en del tid å få det i gang da jeg kjørte, for den likte tydeligvis ikke å ha vært inne i TomTom og så starta opp på ny igjen, uten restart i mellomtiden.. :lol: Men etter restart fungerte det, og null problemer helt til jeg stod hjemme i gården (som forøvrig var skremmende kort tid etter pga. en Eclipse fra Drammen og hjem :shock:).

Flotte bilder ChrZZ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss. Ivrige karer. Jaja, skulle gjerne vært lenger jeg også, men det får bli en annen gang.

Forresten så trenger vi oppmøte av litt flere farger neste gang. Det var to biler som ikke var svarte/mørke.. ChrZZ og Dr_S med sine flerfargede biler.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tenkte jeg over også Gunnar.. Lite farge utvalg.. Hadde lett sett min røde der ja..

Synd antispinn-spjeldet skulle ødelegge for meg.. JA, en bagatell av store dimensjoner.. hehehe.. Spjeldet stod så og si helt lukket, så bilen min hadde ikke noe lyst til å dra noe særlig. :D (Jeg har ikke antispinn, men det var vel det på bilen som motoren satt i vil jeg tro.) ARG.... hehe, heldigvis en enkel reperasjon, men gikk glipp av treffet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

5 biler fra Oslo m omegn (inkl en fra Fredrikstad) på bensinstasjonen ved avkjøringen til Asker. Der var det 1 minutts ventepause i tilfelle det skulle komme flere...

bimmerstreff2006729001kj2.jpg

Kolonnekjøring

bimmerstreff2006729002ms3.jpg

bimmerstreff2006729003ef5.jpg

Gårdsplassen hos Stjerneservice.

bimmerstreff2006729005bo9.jpg

bimmerstreff2006729004ha7.jpg

bimmerstreff2006729006ir6.jpg

...glemte å ta bilde av pølsene... - Men de var runde og avlange i fasongen og varierte i farger fra lysebrunt til en fascinerende svart kulør...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk til å legge opp bilder ja!?

Likte spesielt godt bildet av meg i speilet. :)

Tenkte på det med fargene da vi kjørte fra Oslo.

Nå har jo bmw mange variasjoner av svart da! :wink:

Får vel satse på flere slike treff?

Lokasjonen var jo også bra! Hadde vært plass til noe til der, rolige omgivelser, og i det er vel nesten vanskelig å finne noe mer sentralt sted, med tanke på at det kommer folk fra begge sider av fjorden, samt litt nordover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som bare skulle en liten tur...

Kom sigende hjem til tåsen kl 11 på kvelden :) og var siste bilen som dro fra plassen ettersom Simen dro først og viste vei :)

Bra folk tok bilder. Kom bare på å ta 1 stk jeg i løpet av hele dagen.

får fikse opp litt bilen min til neste gang såpass den gjør seg godt på bilder. Nå er det for mye fugledritt, småskraper og begynnende rust her å der til at den er noe veldig bra.

Så når er neste grillings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwtreff%20007.jpg

Jeg må si jeg likte dette bildet ditt. Alle samles rundt den med åpent panser! (selv om det er en hvit/sort/grå-318snekke ;) )

Menne... jeg fikk vel ikke fortalt det godt nok, men jeg tok med stativ til kamera og slikt på treffet, tilfelle jeg skulle ta noen bedre bilder av noens biler.

Kommer nok til å ta med slikt neste gang også; så hvis noen vil at jeg skal ta noen fancy-pancybilder av bilen sin, så kan det ordnes gratis :) Kan være greit å ha en vasket bil da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...