projekt bruning Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 hehe, funnet veien hit nå. Så tråden din på BF når jeg titta innom der, en sjelden gang. Var det noe tunnel/torpedobanking som måtte til her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 knall bra hehe... mye jobbing med å få til detta da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 projektet startet på torsdag og var klar tirsdag ! med det ekstreme understellet som ble orginal levert på denne kruttpakka regner vi den som i samme liga som e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Dette er 3-serien BMW aldri laget... modellen som burde ha vært den naturlige oppfølgingen på E30 M3, men som AC Schnitzer istedenfor sørget for ble til S3 CS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er disse sjeldne Fredrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Er disse sjeldne Fredrik? Det vil jeg absolut tro, men jeg vet faktisk ikke så mye om AC Schnitzer... spør meg om Alpina istedenfor så vet jeg ganske sikkert svaret... ... Poenget med Bumper´s bil er forøvrig mest av alt karosseriet... en etter min mening meget vellykket evolusjon av E30 M3... Og til deg Projekt Bruning... stå på... en Toyota med BMW motor er ikke hverdagskost for å si det forsiktig. På den annen side leverer Toyota i dag motorer til Lotus Elise så Toyota skal man ikke kimse av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kongeprosjekt, som jeg og nevnte på BF Må nesten være noe for Bilsport denne "reodor" saken din! Tør vi satse på at den holder til Gatebil Rudskogen? Ordet "sleeper" får en helt ny dimensjon med den saken der! Nesten så jeg drar nedover på fredag kun for å få med meg detta Stå på! Link til BF tråden hans: http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 233&page=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Pakkis-bil nr 1 det der jo... ser i overkant harry ut syns nu jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Pakkis-bil nr 1 det der jo... ser i overkant harry ut syns nu jeg... hehe Toyota wannabe bilen og/eller AC Schnitzer replika´en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Syns den såg grom ut jeg Kunne kansje vert litt mer anonym breddinga bak,men den va tøff ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 HAha, konge prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Begge biler var kongerå!!! Ein til jobb og ein til søndagskøyring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Fett... jeg har en slik corolla selv...... hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå