Nino Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 http://www.cardomain.com/ride/668362/1 likte veldig godt dette med cleane sider, uten lister. det syns jeg falt i smak. og ikke minst den IC'n han har der.. hehe og turbo'n men, fanger'n liker jeg ikke helt. jaja.. verdt å ta en titt på denne for oss e34 eiere/fans... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 var fin den der:) hadde ikke gjort meg noe om å hatt den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Det er vel en Seidl spoiler på den hvite! Penere fangeren din Teck.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Så veldig clean ut denne ja, og penest med disse hjula . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Denne var jo skikkelig rå... men syntes frontfangeren var litt i meste laget! Interiøret er jo helt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Hjelp hvor for jeg kjøpt denne Dritfin clean bimmer E34 rule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Meget pen utenom fronten og hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Var ikke sånn kjempebegeistret for den jeg da, likte ikke fargekombinasjonen på interiøret og heller ikke frontfangeren. Kule felger på bildet Steffan viser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Synes ikke E34 kler sånne fronter. Vet ikke hva det etterligner, men kan se ut som noe E39 M5 wannabee. Det bryter med linjene ellers på bilen. Bilen hadde vært mye penere med hellakkert originalfanger, gjerne med en liten leppe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Pene felger og behagelig baksete ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 30, 2006 Share Skrevet Juli 30, 2006 Nice e34..likte den skikkelig godt jeg,spess interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Share Skrevet Juli 31, 2006 3-serie fanger på 5-serie blir aldri bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå