Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg børster støvet av denne gamle tråden nå når jeg har kjøpt meg e36!

Vurderer å kjøpe sorte angeleyes til bilen min da glassene på originallyktene har smeltet!!!! (forrige eier kjørte med 100w pærer på nærlysene!!!) :shock:

Såvitt jeg kan se har jeg valget mellom Hella, FK og In.pro.... Synes de med innebygd blinklys ser veldig bra ut... Finnes de til touringen?

Er hella verdt de ekstra pengene???

Er kvaliteten på In.pro og FK skikkelig dårlig?

Hva skal jeg velge??? Vil ha kvalitet og produkter som varer, samt at de ser bra ut!

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kjøpte fk angel eyes i fjor sommer, men helt pluttselig forsvant ringene i begge lyktene..har liten tro på at ALLE pærene har gått sammtidig, så lurer på om det kan være releet! noen som vet hva et slikt koster og hvor man får kjøp det?

evt om det kan være noe annet som er feil?

Skrevet
Hella er sannsynligvis best kvalitet, men også de minst pene. Det er altfor små ringer på Hella sine, og så står de opp-ned..

Jeg hadde hella, men mine ringer var store.

Skrevet

Har lest mye positivt om ccfl-kitet her på forumet... Er ikke vanskelig å demontere lyktene, så kunne sikkert vurdert et slikt kit sammen med originallykter dersom kvaliteten er bra!

Skrevet

Jeg har hatt mine InPro Deamon Eyes i 6 mnd. nå og kan dra følgende konklusjon :

Nærlys og fjernlys er bra, bedre enn originalt syns jeg. Ledningsnettet som følger med er følsomt for vann. Dvs. noen ganger etter jeg har vasket bilen med høytrykk så har ringene lyst etter at jeg har slått av de... Kontaktene til sikringsholder og relé har irret, relé har nå tatt kvelden. Plasten på hele sulamitten er sprø som f :(. Jeg får nytt relé gratis tilsendt etter å ha vært i kontakt med koed :)

"Steffan : Jeg har hatt problemer med disse lyktene til min E34 ja . Pærene sluttet gradvis å lyse."

Ringene mine har ikke blitt dårligere, heller ikke noen pærer som har sluttet å virke.

Det jeg har lært er at hvis en beskytter ledingsnettet for vann er lyktene verdt å kjøpe. Håper erfaringene er nyttige for AE-kjøpelystne :D

Mvh

///P

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine umnitza predator chromium ringer. Har byttet/ettermontert et annet rele, får å få de til å virke på bilnøkkelen/alarmen. Men det jeg vet er at de er veldig skjøre. Må være veldig forsikktig når men monterer dem.

http://jlevistreetwerks.com/store/product_info.php?cPath=30_40&products_id=183&osCsid=354fdcec33ae74a38442b57e23dfb59f

750ilfrontzf3.jpg

Skrevet

Jeg og har samme ringene som de over. Funker helt konge. Koplet de opp mot kupelyset på tirsdag. Funket med en gang det og.

Men pluggene som går til ringene kan godt byttes ut med noe som er vanntett. Pluggene som følger med tåler ingenting. Lyset i ringene begynte å fade da jeg tok en motorvask. Men etter jeg fikk tørket dem funka det helt igjen.

Puss_012.jpg

Skrevet

Etter prisen å bedømme, rundt 1500,- vil jeg anta at dette er ringer som ettermonteres.

Ellers så var de jo meget pen å se på :P

Skulle gått fult ut for disse hadde det ikke vært for at jeg har knus ene lykte glasset mitt :(

Må nestn bli nye lykter da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...