Gå til innhold

Kjøpe ny bil. Hva anbefales av utstyr?

tommye46
 Share

Anbefalte innlegg

Som temaet sier vurderer jeg kjøpe/leie en ny bil. Vurderer en E91 320d. Noen som har noen formeninger om ekstrautstyr. Vurderer bla. M-tech pakken. Er dette verd pengene? Temmelig stiv pris i alle fall (33 400,-). Comfort-pakke er vel et "must". Hva annet bør/må man ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bi-xenon, oppgradert lydanlegg, sportsstoler,klima, mørke bakruter skal med uansett. Parkeringssensor og tlf tror jeg blir utelukket, ser ikke helt behovet. M-pakken er jeg mer usikker på. Noen som har erfaringer med denne? Er den for stiv til vanlig kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEST en bil med iDrive før du kjøper!! noen opplever Interiøret som litt trangt med iDrive.. jeg er litt enig i dette...

E60 og E65 tåler godt den ekstra plassen iDrive tar, men syns 3'ern sliter litt...

jeg ville absolutt ikke valgt noe M-understell eller noe annet som gjør bilen stivere enn den allerede er.. syns BMW'ene er mer enn stive nok... til normal kjøring blir det bare irriterende når man kjører på veier med dårlig asfalt.

Kjøp noen fine 17" felger og kos deg med tanken på at du slipper en back braking ride! (16" om man skal ha det mest mulig komfortabelt)

For øvrig ville jeg valgt det aller beste anlegget.. Sports-seter i skinn gir god støtte, og siden man ikke får BMW's kjente komfort-seter er sports-setene nesten like greie? (eller tar jeg veldig feil nå?)

panoramaglasstak, slik du nevner, TAS er stilig, og det øker "WOW" faktoren betraktelig. Xenonlys bør man ha med... bilen ser rett og slett mye finere ut med Xenonlys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp for all del ikke en ny BMW uten sort taktrekk!

Xenon-lys er et must..

Angående M-pakke på e91.. så synes jeg faktisk den er penere på utsiden uten.. men understell og interiør er vell bedre..

Angående stivhet.. den blir ikke for stiv etter min mening.. de har sikkert e90/1 både med og uten m-pakke der du skal kjøpe bilen.. spør om å få prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...