Saltkjelen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Det er godt mulig, men selv syns jeg det ser best ut med tåkelys. Jeg skal ha tåkelys av andre årsaker også, og det er at det kommer feilmelding i iDrive ang. tåkelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Ser absolutt best ut med tåkelys ja...da kommer ringene til sin rett og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Gratulerer med månedens bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Fin bil det der ja!! Synes den var fin som den er Fin pus å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 meget pen bil TAS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 En fryd for øyet utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 røde pupiller inni ringene?? HOT Skikkelig rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 He-he, det er nok bare lyset som gjør det.. Hyggelig med positive tilbakemeldinger på hva jeg har gjort med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 kunne tenke meg det. skikkelig nice bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Gratulerer med månedens bil. Lekker vogn. Er det egentlig igjen barn i "nabolaget" ditt?Tror den katta der spiser et par 5-åringer til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 He-he, det kan se sånn ut. Han får nå litt av hvert og katteburet er faktisk nesten for lite. Det neste blir da hundebur og da må jeg kjøpe stasjonsvogn, noe som jeg ikke har planer om ennå iallefall.. Han veier 9kg og er større enn noen av hundene i nabolaget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Det gjorde seg helt klart med svarte nyrer. Skikkelig fin bil. Er det konebilen vi ser til venstre på bildet med katten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 He-he, nei det er butikk bilen. Prøver å bruke BMW'en minst mulig på kjøpesentre osv. Fiestan skal snart erstattes med en annen BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 fortjent at dette ble måndens bil den har blitt drit fet og det virker som eier legger tid og kjærlighet i bilen sin.sånn er det og ha bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Det var hyggelig å høre. Jeg har lagt både penger, tid og kjærlighet i denne bilen, men jeg mangler bare noen småting for at den skal bli perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå