[space] Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Svensker (medelsvensson) er generelt griske og gjerrige, så ligger nok der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 I trondheim MÅ man jo nesten ha SUV for og komme seg frem! Dårlige veier, og ett ¤&%/ og komme seg frem på vinterstid... Trodde det var vanskelig og kjøre lav BMW i på bygda men etter jeg flyttet til trondheim er det nesten en umulighet og kjøre! ( Bilen min er ikke senka) Ellers så tviler jeg litt på hvor farlig Co2 utslippene fra bilene er for jorden! Ser jo den lokale forurensingen og skjønner det er ett problem, men tviler på att vi "ødelegger" jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 haha, dette er latterlig. Norge på sitt beste Hvis SUV skal få forbud mot å kjøre i byen må jo hvertfall lastebila det. De er større og bruker en del drivstoff ved bykjøring.. Hvis lastebila forsvinner fra byen finns det ingen by igjen.. Nei, la nå alle få kjøre i byen og hold kjeft! Faen ta miljøfolkene i Norge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 "De verste sluker over to liter på mila når de kjører i byen, sier Sandvik." Min bruker opp mot to liter på bykjøyring. Ups, blir vel forbudt den også da Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Dummest forslage jeg har hørt. Er jo snart ikke lov til noen ting i denne overformynderistaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Da er Gunnar's eksempel fulgt, og klagemail sendt! Faen for noen grautskaller!! Snart får vel BMW'er, med større motor enn 1.8 liter også kjøreforbud innforbi bygrensene... Helt bak mål, de treffer absolutt ikke den målgruppen de er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå