in2you Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 da har pappa bestilt ny bil bmw e60 523i med comfort pakke og m-tech. Blir det en bra kombinasjon eller ?? forresten, den er svart metallic bilder kommer rundt høsten (+/-) viss ønsket. gleder meg så sykt til den kommer! var å testa e90 320si , men den blei rett og slett litt for liten (me er ganske langbeinte i familien), så tok me ein prat med selgeren om den kommende x3, men den kom litt for seint.. så da blei det 5-serie igjen gitt er det noen andre her som har en tilsvarende bil eller ? hadde vert kjekt å sett nøjaktig kossen den ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=26784 Denne er vel nokså lik den din far får.. I allefall utvendig. (Det er kanskje forskjell på m-tech og m5 pakkene.. Men men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 2, 2006 Forfatter Share Skrevet August 2, 2006 stiiliig... men dei felgane er vel ikkje orginale ? trodde m-tech felgane var nestn like dei på m5, bare mindre.. eller er dei extra-utstyr ? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 2, 2006 Share Skrevet August 2, 2006 Hei. Gratulerer med ny, flott bil til faren din.. Det er en del forskjell på M-tech og M5 fangeren, så å se på bilen til hoegtor blir vel mere riktig. Felgene er ikke originale, men noe jeg har kjøpt i ettertid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 det stod mellom en 520da og en 523i visst nok. papps valgte en 520da med følgende utstyr: comfortpakke - dakota skinn pdc (park distance control) utvida klimaanlegg xenonlys midtarmlene foran sportsratt , sportseter, el. setejustering, head-up display (tror det skulle vera d ivertfall) og automatgir med steptronic. bilen blir levert i november, så eg får bare sette meg ned å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 520dA er et meget godt valg. Er det 520d med 150hk, 520d med 163hk eller 520sd med 163 hk?. 520d med 163 hk blir erstattet med 520sd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Ja, 520D er et mer logisk valg enn 523 syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå