Lien Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Porsche 944 er ikke porsche, men en tupperware porsche! (Venter på motinnlegg fra bmwe9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 ålgård gutta ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Hvorfor supra? Ser ingen likheter jeg.. Bare en Porsche eier som syns synd på seg selv, siden han ikke hadde råd til å kjøpe en 911.. Huffda, uvitende utsagn 911 er den tradisjonelle porsche, men likevel betyr ikke det at alt annet er drit... 944 Er faktisk en veldif bra porsche... Tror mange 944 klarer å hamle opp med 911 PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? Bare fordi du ikke har råd til go porsche, og hadde så lyst på en 944, fordi det var en forvokst go-cart?! Whahahha... Neida Porsche 944 er ikke porsche, men en tupperware porsche! (Venter på motinnlegg fra bmwe9) WORD!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 Porsche 944 er ikke porsche, men en tupperware porsche! (Venter på motinnlegg fra bmwe9) eeeehh nai....faktisk en bil eg kunne tenkt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 PS: La oss lære å stave gutter, P.O.R.S.C.H.E, klarer vi å gjenta etter meg nå? PORSCHE Klarte det Porsche 944 er ikke porsche, men en tupperware porsche! Du tenker mest sannsynlig på 924 som ble laget i samarbeid med VW for å bli en billig porsche med mye deler fra VW blandt annet motor... Og litt annet dashboard utstyr fra golf osv... 944 derimot er en fullblods porsche som er utviklet med bare porsche deler(så vidt jeg vet) Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater 944... Det må være tidenes mest undervurderte Porsche... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 ... Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater 944... Det må være tidenes mest undervurderte Porsche... Og la det bli sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater 944... Det må være tidenes mest undervurderte Porsche... Det er nok fordi motoren sitter foran og ikke bak som på 911. Derfor regner ikke folk det som "ekte" porsche. Men jeg har alltid likt 944'n, og for meg er det fullt og helt en ekte porsche. Med motoren foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Når vi først snakker om PORSCHE, så vil jeg påpeke at jeg syns DENNE var fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater 944... Det må være tidenes mest undervurderte Porsche... Det er nok fordi motoren sitter foran og ikke bak som på 911. Derfor regner ikke folk det som "ekte" porsche. Men jeg har alltid likt 944'n, og for meg er det fullt og helt en ekte porsche. Med motoren foran! Porsche har kommet med mange modeller som har motor foran da 924, 944, 928, 968, Cayenne, Panamera, 914 skal ingen av de regnes som ekte porsche da? Eller Carrera GT som har MR er vel heller ikke ekte porsche da? Siden 911 er RR...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 959 da?Er ikke det en litt sånn spesiell "911".Noen som har et pent bilde av en 959? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 http://erntheburn.tripod.com/autos/959/95913.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 ...mange modeller som har motor foran da 924, 944, 928, 968, Cayenne, Panamera, 914...... Liten rettelse.... 914 har midtmontert maskin. Den kom også i en simplere utgave som het VW Porsche Forresten, den derre Panamera var jammen NICE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Liten rettelse.... 914 har midtmontert maskin. Den kom også i en simplere utgave som het VW Porsche Alle 914 heter VW-Porsche......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Huff. At folk gidder. Også 944 som er så dikret og stilren i utgangspunktet....Sinnsykt undervurdert bil forresten. En Porsche 944 2,5N/A med 163hk er mer enn en munnfull for en E30 325. (Som ikke akkurat er født bak en låvevegg den heller). Det er jeg enig i og det er artig nok mange som tror at E30 er en mer moderne bil enn 924/944/968... noe som på alle måter er helt feil. Til og med E36 325i skal få lov til å slite med en 944S... altså 944 modellen som kom på markedet i 1987 med et 16-ventilers topplokk og 190 HK. Jeg har forøvrig skrevet ganske mye her inne om nettopp det faktum at de frontmotoriserte Porschene er tragisk undervurderte på det norske markedet. En tilsvarende raffinert kjøreglede som Porsche leverte med disse modellene klarte ikke BMW å få til på de alminnelige modellene før E46 kom med facelift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 959 da?Er ikke det en litt sånn spesiell "911".Noen som har et pent bilde av en 959? Porsche 959 er mye mer enn en 911... 4x4, 450 HK, 0-100 Km/t på 3,6 sekunder og en topphastighet for gateversjonen på 315 Km/t var mer enn imponerende i 1986 da den kom på markedet. Porsche utviklet bl.a konseptet med å bruke kevlar, aluminium og nomex i bilproduksjon da de bygget 959... bl.a gulvet i bilen er i nomex. Porsche vant forøvrig ørkenløpet Paris-Dakar i 1986 med en rallyvariant av 959... det ble 1,2 og 5 plass totalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå