frodekrs Skrevet August 5, 2006 Share Skrevet August 5, 2006 SMELL VED AV / PÅSLAG Dette problemet kan lett fjernes ved bruk av remoteforsinkere (popfilter), men årsaken bør heller elimineres. Har prøvd å eliminere vekk feilen. men finner ikke ut hva som gjør det. kan noen forklare hva en remoteforsinker (popfilter) er for noe? Har remote til forsterkeren koplet til baklysa mine. visst jeg skrur på cd spilleren først å lysa etterpå så er det heilt stillt. men visst jeg skrur på lysa først å så skrur på cd spilleren smeller det nokke forferdli i subbane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Tror du har dårlig jording til forsterkeren.. Men ville heller trukket remote fra spilleren til forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 er ikke så sikker på om det er jordinga. har prøvd både jording rett i batteriet og rett i karosseriet. med skiklige strøm kabler. Det er sikkert mye bedre med remote fra cd spilleren ja. spørs om jeg får ta å trekke opp ei ny remote ledning. men hva er en remoteforsinker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Poppet er rett og slett på grunn av at forsterkeren slår seg på FØR spilleren. Spilleren gir ut et signal når den skrus på. Derfor poppet. Hvorfor ikke heller bruke remoten på spilleren. Den er jo der. Hvis du ikke gidder å trekke en ledning helt frem til spilleren, finner du bare antenneforsterkreren og kopler deg inn på remoten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 okey. Da trekker jeg opp ei ny remote ledning. har ei fra før som virket, men plutseli fikk jeg bare ett par volt så forsterkeren ikke ville skru seg på lengre. men jeg tar å trekker opp ei ny å håper at det blir bra da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 På noen spillere er det sikring på remoten på hele 0.5amp kan jo være at denne har gått om det er det på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå