jankel Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Kjører en 316i 2001, modell. Under kjøring synker temperaturen. Straks jeg stopper for rødt lys, eller noe annet Viser den straks normalt. Noen forslag ?
Kjetil 323i E36 Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Hadde samme problemet, men til meg sank temperaturen kun når jeg kjørte i lengre nedoverbakker. I mitt tilfelle var det termostaten som ikke var helt stabil. Kan hende det er luft i kjølesystemet som lurer deg også. Har du prøvd å luftet?
jankel Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Har ikke prøvd å lufte, det er verdt ett forsøk. Takk for tipset
Haug530D Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 For mye gjennomstrømming gjennom kjølesystemet, prøv å bytte termostat, kommer seg nok da, har kjørt biler uten termostat og da er det akkurat de samme symptomene som du beskriver.
StigJ Skrevet August 6, 2006 Skrevet August 6, 2006 Samme skjedde meg. Nedover ble den kald, og så fort det ble litt motstand i motoren krøp tempen oppover. Jeg bytta termostat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå