Gå til innhold

Ny jente på forumet!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gralla med en knall fin compact, farge kombinasjonen er aldeles frekt å nydelig, sitter å leser alle disse hyggelige innleggene du har fått for så å le litt.... hadde du vært en gutt madam, så hadde det rent inn en haug med meld som feks dette: jaja 316 hva er det for noe å bla bla bla,for lite ytelse å effekt osv. men hvis du er jente så holder vel en 1,6 litersmotor....hmm jeg blir små irritert,på en litt femenistisk måte. til lykke med den nye bilen.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altid gøy med bil/BMW-inntereserte jenter,og alle blir selvsakt godt tatt imot på bimmers :D men for å støtte "fofo" pittelitt så er og blir en 316 en slapp bil om du er jente eller gutt! Men jenter har som regel andre prioriteter enn gutter, dama mi kjører en 95mod polo 1.3 for å nevne det :P Men lykke til med bilen og velkommen i gjengen! Har hatt mange lærerike og morsmme timer på bimmers.no :D Utrolig hvor mye folk kan her inne,lurer du på noe er det alltid svar/hjelp og få :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nå takket jeg høyere makter for at jeg faktisk har en 318i å ikke en 316,da hadde jeg nok følt meg truffen, grunnen til xxi er at det skal byttes motor å da skal det det være noe enda større, 318 er ikke mye ¨å skrøyte av, men heller ikke det verste å da er det godt nok så lenge...så ikke vær smart her :lol: å til du som spør om jeg har noe imot at dere roser å hyller jenter, for all del stå på, jeg er selv jente å det var vel derfor jeg statuerte et eksempel om at 316 ikke var sååå waw om hun eieren hadde vært en gutt......... just trying to show this from another angle........... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet det ikke er mye motor å skryte av, merker det godt når jeg prøver å henge på gutta, men men. bilen er helt grei for mitt bruk, og ikke så altfor dyr i drift, og da er jeg fornøyd. (byttet en 96' 1.3 toyota corolla mot denne, så jeg synes jeg har byttet meg opp på alle måter, motormessig og ellers :D )ellers hadde det jo vært gøy med en bil som går litt, men da kan jeg forhåpentligvis få en tur med samboerens når den blir klar..

og takk for de positive tilbakemeldingene på bilen/interiøret, litt pga det jeg ville ha akkurat denne bilen. interiøret er forresten en del mørkere enn bildene viser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet ja! Hyggelig at det blir flere kvinnelige brukere her. Fra lokalområdet også ser jeg.

Bare å overse det motorvrøvel-snakket om at 1,6 er lat. Går meer enn fort nok til å doble norske fartsgrenser. Kjører med 1,6 selv for tida (hysj ja).

Også redda du dagen til mAZE, nå føler han ikke seg så alene lenger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet ja! Hyggelig at det blir flere kvinnelige brukere her. Fra lokalområdet også ser jeg.

Bare å overse det motorvrøvel-snakket om at 1,6 er lat. Går meer enn fort nok til å doble norske fartsgrenser. Kjører med 1,6 selv for tida (hysj ja).

Denne uttalelsen er jeg helt enig i... det er generelt for mye hyping av hestekrefter for tiden... :roll: ... En 316i er ikke langsom i forhold til f.eks en helt ny Golf V 1,6 FSI... en ganske alminnelig bil på norske veier i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok for små jenter______ hva er vi andre da som ikke synes at det er nok ? spør dg selv om det slagvolumet hadde vært godt nok for deg før du uttaler deg å i tillegg setter kjønn ved uttalesen din____ det er ikke alle vi som nøyer oss med det lille så__selv om vi er småjenter__eller smårips om du heller vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...