(BM) Wheelman Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Frekke felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Stilig photoshoot Mr.Stream. Predator Chromium ringen er skikklig tøffe. Tror jeg får bestille meg et par snart. Lurer på om jeg skal kjøpe med meg CSL trunken i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Fin bil det der, likte særlig de mørke felgene spesielt godt. Eneste jeg har å si ang. bildene er at noen av de hadde litt for "busy" bakgrunn. Bildet der bilen står foran grushaugen funker bedre, der kommer bilen fram på en mye bedre måte. Kult med industri-tema, bare prøv å få bakgrunnen til å være nettop det, bakgrunn.. Hvis du liker å bruke photoshop, kan det noen ganger hjelpe med litt moderat blur på bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Fin bil. De felgene gjør seg bra til grønnfargen til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Fine bilder og veldig fin bil. Liker felgene du har på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Takker for masse fine tilbakemeldinger. MEn jeg ser på bildene at jeg skulle hatt full tank. Den er alt for høy bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Her er bildet jeg prata på med amazon`en mot hjullaster. I første øyekast ser det jo litt skummelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 En av de peneste E46 sedanene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 den bilen der var rett og slett helt konge! hva slags leppe er det du har satt på'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå