Hage Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Noen som vet av en seriøs forhandler av Breyton-felger? Har slitt litt med ymse "juksemakere" på disse felgene... Takk for evt. svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 Fiks deg et sett fra Tyskland som jeg gjorde. Sparte 9000 på å handle derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 Fikset du det direkte fra Breyton da eller gikk du igjennom noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 6, 2006 Share Skrevet August 6, 2006 En exkollega av min far importerte biler fra Tyskland. Så han tok med seg ett sett til meg. Var visst en felgbutikk i Flensburg han brukte. Men jeg vet ikke om det er like mye å spare på det nå. Prisene på felger har jo ramlet noe vannvittig etter jeg kjøpte mine. Betalte 24 000 med dekk og to sett låsebolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage Skrevet August 6, 2006 Forfatter Share Skrevet August 6, 2006 ok.. da er det bare å begynne å forske. Synd ingen forhandlere kan drive seriøst med Breyton i Norge. ... Fete felger du har, den modellen er absolutt lekker på e46! Håper Imagine kan passe på e91.. Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemeci Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Nordisk felgimport er jo hoved importør av breyton felger . www.felger.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Stylabilen.se i sverige har Breyton.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 tror også sharif kan skaffe? www.motortechnik.no også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Jeg kjøpte mine breyton magic i 19" hos sharif for fire år siden og betalte 20 000 med dekk. De er garantert orginale. Så han skaffer sikkert enda om du spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage Skrevet August 8, 2006 Forfatter Share Skrevet August 8, 2006 Ja, jobba 4 mnd. med å skaffe Magic-felger til coupén hos Sharif. Han bare lover og lover, så til slutt gidda jeg ikke vente og kjørte nedover. Det viste seg jo at alt han sa bare var "vissvass".... Men uansett takk for mange gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 KJøpte meg Brayton felger for 4 månder siden, handlet de via Koed. Betalte 21.000,- for 19 Breyton Vision med Dunloop Sport Maxx dekk, 9" brede. Servicen på koed er det ingen ting å si på heller, meget hyggelige folk Synes dette var billig inkl frakt ! Send en mail til de eller kontakt Daniel som jobebr der. http://www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå