Saltkjelen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Her er bilder og motoralternativer på neste generasjon E70 X5.. Bildene lover bra!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Den var helt konge!. Utrolig grom front! Hekken slekta en del på nye ML syns jeg..men fin fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Pen bil, men det burde vert orginalt fra fabrikk at nedre delen var lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Peneste SUV'en på veiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Skikklig rå. Når kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 En nydelig kombinasjon av 3/5/7 serie i denne bilen. M pakka er lakkert ned, så ikke tvil om hva slags opsjoner jeg ville valgt. Synd jeg ikke har råd til denne bilen her, dette hadde virkelig vært noe-sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Utrolig pen bil! Jeg må jo si at jeg er en stor fan av de gamle X5`ene, og jeg er glad for å se at den nye ikke skuffer.. Og dette må jo være en av de råeste "girspakene" jeg har sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Det var litt av en joystick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 E70 ser veldig bra ut! Har bare én ting å utsette på den, og det er at de har stjelt felgene fra Ford Focus ST: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 felgene er vel en vidreutvikling av de gamle 19" X5 felgene. Veldig like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Hadde felgene på X5`n vært litt "rundere i kantene", så syns jeg dem lignet litt på noen Alfa Romeo felger jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Håper den nåværende kan dette sykt i pris når den nye kommer da. Men de holder seg brukbart i pris gitt. En facelift model, med diesel er meget interresant gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Denne ble finere enn jeg hadde forventet Flott! I motsetningen til lanseringer av nye BMW'er som Z4 og nye 7-serie, tror jeg denne kommer til å bli likt av alle, umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 så bedre ut enn forventet syns egentlig ikke noe om x serien til bmw mwn denne var ganske stillig.er nok mye dubeditter i den.hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå