Gå til innhold

Her er E70 X5!

Share

Anbefalte innlegg

Ok, la meg bli den første SUV hateren her :-)

Hvorfor ta en nydelig bil (BMW) som er velbalansert og med generelt herlige kjøreegenskaper og lage ett av disse monsterene ut av den slik at kaksene skal få kunne oppgradere til siste "terrengbil"?? Pokkerens svære metallklumper som vagger rundt og gjør det utrygt i trafikken for oss normale mennesker! Et motefenomen som alle som er interesert i ren kjøreglede og gode dynamiske BMW egenskaper burde ta avstand fra.

Vel - der var det ute, ellers så jo E70en pen ut til å være en av disse monstrositetene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den nåværende X5 regens jo for å være en veldig god bil, rent kjøremessig, når den sammenliknes med en vanelig stasjonsvogn, og det er nettopp derfor vi er veldig spente på hvordan den nye X5 kommer til å gjøre det. Jeg håper den blir like banebrytende som gammle X5 var da den kom og viste verden at man kunne ha en SUV som faktisk var ok å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener, men er ikke helt enig.

Har du kjørt en X5?

Det er etter min mening en nydelig bil å kjøre, og absolutt en fullverdig BMW.

Neida - jeg har ikke kjørt X5. Har bare kjørt "billigSUVer" ;-) Og det var ikke meningen å fremstå som bombastisk ang. X5.

Problemet mitt er ikke med X5 men med hele SUV greia. Det er en motesak som gjør at det kjører en mengde avgasspyende 2.5 tonns klumper rundt på veiene som sørger for en effektiv slutt for oss andre om det skulle blir front mot front.

Men jeg nekter å tro at en bil kan få noe bedre kjøreegenskaper av at en flytter tygdepunktet opp?? En har et dårligere utgangspunkt enn f.eks. touring, men bruker en nok penger på FOU så kan det nok bli bra. Men hvorfor ikke heller bruke disse middlene på å videreutvikle noe som er et bedre utgangspunkt? På den andre side er jeg jo også overbevist om at X5en er en drøm å kjøre komformessig - og somsagt så ser den jo bra ut til SUV å være :-)

Bottom line er at X5en definitivt er pen og flott, men SUV er ikke min greie. No offense! Har du råd til en X5 blir du nok fornøyd uansett hva and SUV-hatende grinebiter som meg måtte mene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner litt hva du mener, men er ikke helt enig.

Har du kjørt en X5?

Det er etter min mening en nydelig bil å kjøre, og absolutt en fullverdig BMW.

Neida - jeg har ikke kjørt X5. Har bare kjørt "billigSUVer" ;-) Og det var ikke meningen å fremstå som bombastisk ang. X5.

Problemet mitt er ikke med X5 men med hele SUV greia. Det er en motesak som gjør at det kjører en mengde avgasspyende 2.5 tonns klumper rundt på veiene som sørger for en effektiv slutt for oss andre om det skulle blir front mot front.

Men jeg nekter å tro at en bil kan få noe bedre kjøreegenskaper av at en flytter tygdepunktet opp?? En har et dårligere utgangspunkt enn f.eks. touring, men bruker en nok penger på FOU så kan det nok bli bra. Men hvorfor ikke heller bruke disse middlene på å videreutvikle noe som er et bedre utgangspunkt? På den andre side er jeg jo også overbevist om at X5en er en drøm å kjøre komformessig - og somsagt så ser den jo bra ut til SUV å være :-)

Bottom line er at X5en definitivt er pen og flott, men SUV er ikke min greie. No offense! Har du råd til en X5 blir du nok fornøyd uansett hva and SUV-hatende grinebiter som meg måtte mene ;-)

Delvis enig med deg, men hadde jeg hatt en million å bruke på bil, hadde jeg nok kjøpt X5... Den er og blir RÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...