Gå til innhold

Riktig bilvalg

fanatic
 Share

Hvilken ville du valgt av E34 og E36? (skriv gjerne en kommentar hvorfor)  

61 stemmer

1. 1. Hvilken ville du valgt av E34 og E36? (skriv gjerne en kommentar hvorfor)

• E34
      19
    • E36
      43

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har veldig lyst på skinninterør, da jeg ikke synes de gråe stoffsetene er så veldig pene. Bilen skal være manuell, så det var riktig tippet av restify.

e36coupé92

Jeg lar ingen andre bestemme hvilken bil jeg skal ha. Dette er mitt eget valg. Jeg vil bare vite hvilken bil som er best og enklest å eie, hva som er lurest å kjøpe. Plass har egentlig ikke så veldig mye å si for meg, så lenge det er plass til 5. Problemet mitt her er at jeg ikke har alt for mye penger og lurer på om det er lurere å kjøpe seg en litt billigere bil, som E34, som ikke nødvendigvis er dårligere enn en E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver vel at du vil ha sedan i første tråden, men 318is er jo en coupe.

Altså 318is = 2 dører

320i = 2 eller 4 dører.

Jeg vil vel driste meg utpå og si at coupeen er penest, mest upraktisk (om du bruker baksetet) og mest harry/rånete. :wink:

e34 er også pene biler om de er behandlet / stylet riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er automat en ulempe???

Jeg vil påstå det er det når det er snakk om biler som har gått over 200k.. ihvertfall BMWer..

Det spørs jo litt på åssen kjøring den har vært gjennom. Er den brukt som pendlebil over en lengre avstand flyr kilometerne men det går ikke så hardt ut over bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt på åssen kjøring den har vært gjennom. Er den brukt som pendlebil over en lengre avstand flyr kilometerne men det går ikke så hardt ut over bilen

Snakker ikke om bilen generelt, kun om automatkassa. De girer jo mye selv om det er "pendlebil", og personlig har jeg ikke særlig god erfaring med ZF-kassene BMW har putta i en del BMWer.. hadde det første girkasseraset mitt på.. hva var det igjen.. 140.000km eller noe sånt? Dårlige greier.. Har ikke klart å knerte noen manuelle kasser enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...