Saltkjelen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 http://www.autoblog.com/2006/08/07/bmw- ... g-machine/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 "A Company of Ideas" Hmf, blir ikke helt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 jaja... men de er sikkert fremdeles greie å kjøre da ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Gode å kjøre ja, men navnet er jo helt latterlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Gode å kjøre ja, men navnet er jo helt latterlig.. Enig. Hvorfor skal de bytte nå? Det folk forbinder med frasen "the ultimate driving machine" er jo BMW... Kunne heller supplert den: "BMW, the Ultimate Driving Machine for 31 years" (And many years to come ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Gode å kjøre ja, men navnet er jo helt latterlig.. Enig. Hvorfor skal de bytte nå? Det folk forbinder med frasen "the ultimate driving machine" er jo BMW... Kunne heller supplert den: "BMW, the Ultimate Driving Machine for 31 years" (And many years to come ) det blir nok litt for langt... De bytter vel for å prøve å markere seg på en litt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Gode å kjøre ja, men navnet er jo helt latterlig.. Hva er galt med å hete BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nei det synes jeg ikke noe om.. Høres ut som et firma som utvikler pc program eller støvsugere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 10, 2006 Forfatter Share Skrevet August 10, 2006 http://blogs.cars.com/kickingtires/2006 ... s_ult.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Det var da enda bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg tror dette er en slags markedskampanje BMW holder på med i USA (BMW North America er et selvstendig selskap uavhengig av f.eks BMW i Europa)... og trolig er kampanjen derfor ikke noe vi kommer til å kunne ta og føle på her i Europa. http://www.bmwusa.com/BMW2003/Templates ... est&bhcp=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Stemmer det.. men BMW North America har gjort MYE for BMW. Veldig mange av de kuleste reklamene kommer derfra. I tillegg har de (som oftest) mye bedre garantiordninger på BMW i USA og Canada enn vi har her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Stemmer det.. men BMW North America har gjort MYE for BMW. Veldig mange av de kuleste reklamene kommer derfra. I tillegg har de (som oftest) mye bedre garantiordninger på BMW i USA og Canada enn vi har her.. Hvis vi ser bort fra en litt pinglete M3 motor (E36) ville jeg faktisk heller ha vært BMW eier i USA enn i Norge og Danmark. På den annen side ville jeg heller ikke hatt store betenkeligheter med å flytte over dammen til USA eller Canada hvis anledningen skulle by seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 se filmen om Leipzig-fabrikken, så skjønner dere litt mer hvorfor de har valgt det nye slagordet http://www.bmwtransact.com/microsite/ideasareeverything/ideas_landing.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 se filmen om Leipzig-fabrikken, så skjønner dere litt mer hvorfor de har valgt det nye slagordethttp://www.bmwtransact.com/microsite/ideasareeverything/ideas_landing.html Forstår du budskapet ? ... Dette er en markedskampanje beregnet på det amerikanske markedet... der krav, visjoner og budskap i alminnelighet (mhp. forbrukermarkedet) nok ligger 10-15 år foran Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå