Gå til innhold

BMW ikke lenger "Ultimate driving machine"


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Gode å kjøre ja, men navnet er jo helt latterlig..

Enig. Hvorfor skal de bytte nå? Det folk forbinder med frasen "the ultimate driving machine" er jo BMW...

Kunne heller supplert den: "BMW, the Ultimate Driving Machine for 31 years" (And many years to come :) )

det blir nok litt for langt... De bytter vel for å prøve å markere seg på en litt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.. men BMW North America har gjort MYE for BMW. Veldig mange av de kuleste reklamene kommer derfra. I tillegg har de (som oftest) mye bedre garantiordninger på BMW i USA og Canada enn vi har her.. :(

Hvis vi ser bort fra en litt pinglete M3 motor (E36) ville jeg faktisk heller ha vært BMW eier i USA enn i Norge og Danmark. På den annen side ville jeg heller ikke hatt store betenkeligheter med å flytte over dammen til USA eller Canada hvis anledningen skulle by seg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se filmen om Leipzig-fabrikken, så skjønner dere litt mer hvorfor de har valgt det nye slagordet

http://www.bmwtransact.com/microsite/ideasareeverything/ideas_landing.html

Forstår du budskapet ? ... Dette er en markedskampanje beregnet på det amerikanske markedet... der krav, visjoner og budskap i alminnelighet (mhp. forbrukermarkedet) nok ligger 10-15 år foran Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...