aloebiz.net Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Hva i sat*** hæ****** skal de med det for å sende meg noen dekk???? Bør jeg bestille dekk hos DekkOnline eller har noen noen innvendinger mot de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Er flere som er redde for nummeret sitt. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=253210#253210 test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Jeg leverte ut alt, gått bra foreløpig... kanskje d kommer en albaner til landet med mitt navn nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 10, 2006 Share Skrevet August 10, 2006 Det har de vel neppe lov til gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Lov og lov...er jo opp til deg selv om du vil oppgi det da...hvor vesentlig personnr ditt er for din ordre hos denne forhandleren, er en annen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg ville aldri kjøpt av noen som ville hatt person nr mitt. Men er vel bare for å sikre at kunden ikke stikker av meg noen dekk? Ellers er jo det ingen grunn til å få person nr hvis de ikke er ute etter noe snuske greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg ville aldri kjøpt av noen som ville hatt person nr mitt. Men er vel bare for å sikre at kunden ikke stikker av meg noen dekk? Ellers er jo det ingen grunn til å få person nr hvis de ikke er ute etter noe snuske greier.. Så en nevnte noe om fortolling i en annen tråd om dekkonline. Tror de må ha personnummer slik at du skal slippe å fortolle dekka selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg ville aldri kjøpt av noen som ville hatt person nr mitt. Men er vel bare for å sikre at kunden ikke stikker av meg noen dekk? Ellers er jo det ingen grunn til å få person nr hvis de ikke er ute etter noe snuske greier.. Så en nevnte noe om fortolling i en annen tråd om dekkonline. Tror de må ha personnummer slik at du skal slippe å fortolle dekka selv. Fortolle? Prisene er jo ferdig levert på døra(ca) og med moms. skal ikke komme noe fortolling utenom og i så fall er det dekkonline som må stå for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg ville aldri kjøpt av noen som ville hatt person nr mitt. Men er vel bare for å sikre at kunden ikke stikker av meg noen dekk? Ellers er jo det ingen grunn til å få person nr hvis de ikke er ute etter noe snuske greier.. Så en nevnte noe om fortolling i en annen tråd om dekkonline. Tror de må ha personnummer slik at du skal slippe å fortolle dekka selv. Fortolle? Prisene er jo ferdig levert på døra(ca) og med moms. skal ikke komme noe fortolling utenom og i så fall er det dekkonline som må stå for det. Dekkene må fortolles inn i Norge da de sendes fra utlandet et sted. Ut i fra sidene til dekkonline ser det ut til at de dekker dette. Er vel pga fortollingen de må ha personnummer. Har hvertfall lest meg til dette tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ok. Men hvorfor fortoller de på kjøpers navn? Mulig det er vanlig men høres litt rart ut at ett norskt firma med domene i norge og slikt fortoller varen etter salg. Men det er vel for å slippe å ha ett lager etc i norge muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Jeg kjøpte dekk der! Er knallfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Daekonline.dk skal ikke ha personnummer og servicen er utrolig bra... kun 1,5 dagers leveringstid... absolut genialt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 er dere kresne på et nummer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg bestilte på Dekkonline.com på torsdag.. har ikke hørt noe mer ennå... Er det no galt da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 De brukte ca en uke med mine dekk, purret de en gang, da jeg ikke fikk noen mail med leveringstid ol. Ringte en kar til meg noen dager før å lurte på om jeg var klar mellom 16-21 en dag. Halv seks kom en ny statsborger med budbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå