Gå til innhold

Nye bilder av M3en:)

Anbefalte innlegg

vet du, denne bilen vekket godfølelse hos meg, selv om jeg ikke klarer å finne ut hva som gjorde det! ser jo e30 m3'r på bilder og live hver dag, men få som gir denne følelsen! den var utrolig nydelig! :)

Her og, fikk lyst på en umiddelbart :P

Seriøst nydelig bil, ser litt fabrikkny ut egentlig.. :D Er den like strøken som bildene tilsier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du, denne bilen vekket godfølelse hos meg, selv om jeg ikke klarer å finne ut hva som gjorde det! ser jo e30 m3'r på bilder og live hver dag, men få som gir denne følelsen! den var utrolig nydelig! :)

Her og, fikk lyst på en umiddelbart :P

Seriøst nydelig bil, ser litt fabrikkny ut egentlig.. :D Er den like strøken som bildene tilsier?

Hehe,morsomt du sier det,har faktisk hent ett par ganger at folk har spurd om jeg har kjøpt HELT NY bil! :lol: Men det sier jo mer om de personene da :P De var ikke unge akkuratt :lol: Men ja,kan vell si at bilen er strøken! Bilen er jo 16år så noen små sjønnhetsfeil er det jo,men jeg er meget fornøyd :D Ingen rust heldigvis!!

Ellers takker jeg for alle komentarer :D Innteresant at noen mener jeg bør beholde baklyktene,har mast hull i hodet på Daniel for å få tak i mørke bakltkter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil! utvendig og innvendig.

Ekstra pluss for spesielle felger! Skrudde felger med trip/trap kant er eksklusivt.

Takker :D Ja jeg var heldig som kom over disse felgene!! Har faktisk stått på den grå E30 M3en til Helge Vik! :P Var en kar som kom bort til meg når jeg sto med bilen så nevnte han at han hadde 3sett felger til sin M3 og kunne selge det ene vist jeg var innteresert :D Så jeg ble med han hjem og kjøpte disse på dagen:

119-1937_IMG.jpg

Stilig med M power og bmw logoen gravert inn i senterkoppen 8) Litt vansklig å se på dette bilde men viss du klikker på bilde blir det litt større!

Ellers så takker jeg igjen for mange fine tilbakemeldinger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...