Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner jo å bli ville tilstander når det er farlig å legge ut en prosjekttråd om bilen. Jeg hadde planer om en større prosjekttråd på min 328, men etter å ha lest dette kommer nok ikke det til å skje. Litt trist, da slike spennende prosjekttråder er noe av det som virkelig gjør Bimmers til hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vil jo variere litt hvor man har prosjektet sitt også. wheelman hadde jo sin bil parkert i en bilkjeller som flere hadde tilgang til. Har man sitt prosjekt i en egen låsbar garasje er det nok tryggere å legge ut prosjekt tråd, men risikoen for at bilen blir ribba mens den står parkert når den er i bruk er jo der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser folk noe her som dem vil ha, så må du regne med at dem kommer uansett om bilen står utenfor vinduet ditt eller i en igjensveis kontainer...

vet aldri hva kleptomane syrehoder som er løstne på bildeler kan finne på...

rusa er dem hvertfall, når dem kan stå i en garasje som det kan komme folk i når som helst, å ta seg så god tid med og demontere bilen uten og få nerver...

kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt gjør meg så jevlig forbanna, du legger kansje alt du har av penger og fritid på en bil, så kommer noen jevla IDIOTER å tar fra deg kansje en halv årslønn og 100'vis av timer's jobbing, slike folk kan Brenne :evil:

Håper du finner ut hvem det er og samler en gjeng for å banke dritten ut av de jevla Idiotene!

Håper du får igjen mesteparten på forsikringen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilen har kostet meg godt opp under 100 000 totalt... får nok ikke alt igjen nei...

legg en null til på timer, så har du det :/

jeg har satt mange krefter i sving her nede. med penger inni bildet så kommer det fort løsetunger frem.

satser på at noen skal få dask for dette

laaaaaaaaangt ut i skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vondt å lese artikkelen og se bildene av bilen, blir så jævli trist på din vegne :cry:

Men bra du gikk ut i media om dette.

Ser forresten at bymagasinet har vært kl 18.15 på tvnorge.

Eller kommer den kl 22.30 på Aktuelt, sporten og været??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...