Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke av typen som sier at folk bør slås ihjel med balltre osv og alt det der som mange andre her inne.

Men om politiet ikke gjøre noe med saken og du skulle finne ut hvem som har gjort det, er det verdt å banke skiten ut av de, og heller ta straffen du eventuelt måtte få av politiet.

Denne saken er i det groveste laget synes jeg,

frekt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kan vel ikke kalles hverdagskriminalitet som politet sier?!?!? Helt sykt! Føler virkelig med deg!

Håper du finner jævlene å skambanker di!!!

Jeg definerer hverdagskriminalitet med at noen kommer å stjeler 1 gang, men dette her virker som et meget godt planlagt kupp, nesten så man kan kalle det for innsidehandel, siden dette har vært i lukket garasje, men x antall mennesker har tilgang, kanskje noen har kjøpt seg inn der?(betalt en eller annen for å få kopi av nøkkel eller låst opp,hvem vet)

Syns bare dette er så jævli trist, tenk vis dette var nettopp deg selv. Du har jobba og slit for å oppfylle din drøm og drive med hobbyen din og så kommer noen jævler og tar alt fra deg!!

Politiet orker å løpe etter en person som har stjelt en melkesjokolade i kiosken, men om du går med en felg under hver arm, er det ingen som reagerer, satan å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvem det er...

og dem skal ha temmelig grisebank.

Det som har hendt deg er jo nesten like ille som om noen skulle voldtatt dama 3 ganger....

Og hvis noen hadde voldtatt fruen min, og jeg hadde vist hvem det var, jeg hadde betalt så ufattelig mye for å leie inn folk til å grisebanke personene.

De skulle blitt sengeliggendes for resten av livet.

Håper du får litt bedre nattesøvn snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur neppe han oppgir hvem dette er, blir vel politi sak.

Men er jo fint å vite, sikkert mange her som hadde stilt opp med alt dem har av hverdagsvåpen hjemme, nemlig (balltre, bandykøller,golfkøller,hockeykøller osv)

Men håper nu at disse jævlan blir satt på lås og at dem må betale hver jævla krone tilbake med renter++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...