Sandersen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Og med det mener du ? politiet gjør jo ikke en dritt! "an eye for an eye" er det et gammelt ordtak som heter, kan vell nesten brukes litt her og på en måte.. får som fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Sett deg selv i hans situasjon da. Jeg ville også reagert slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hvis du juler de opp er jo ikke du serlig bedre spør du meg da.. så du mener det du faktisk... Viss folk tror at dem kan få holde på slik, så lærer dem aldri. Akkurat nå sitter dem hjemme i garasjen og ser på delene som dem har tatt fra min bil, og ler og koser seg om hvor fantastisk flinke dem har vært og hvor gøy det var og ødelegge min drøm fullstendig. Så når politiet ikke gjør noe, så skal jeg heller ikke gjøre noe? da vil jo disse folkene aldri lære, og da skal jeg snakke med deg når dem har gjort dem samme med din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Saken er den at folk har vist en utrolig sympati for meg i denne saken, og når jeg i tilegg har lovet en del penger til den som hjelper meg og finne ut hvem dette er så var det ganske mange som ble fristet. Og jeg har fått vite at noen, fra et visst sted i vestagder har prøvd og pushe felgene mine på en eller annen. og da gikk ryktene ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Gull at du kanskje finner ut hvem det er da!! oppdater oss hvertfall..lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Hold oss oppdatert. word på den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Enig at du må gjøre noe, men trenger jo ikke jule de opp.. Hadde nok gjort det jeg og, hadde jeg vært i samme situasjon.. Men tenk deg om. Banker du de opp, kanskje jeg besøker deg i fengsel;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSK Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Hehe vis han havner i fengsel så har ikke gitt dem nok juling:-)Neida tru du skal løse den her saken uten politie da har du mer sjangs for å få tilbake det meste..ta kompisan m deg å "knus"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Er utrolig mange her inne som virker utrolig tøff på internet. Tviler på at så mange som halvparten hadde turt å gjennomføre det de skriver her om å knuse kneskåler og banke livskiten ut av folk hadde de hatt muligheten til det. Høres lovende ut at du nå vet hvem det er. kanskje dette kan ende opp som en løst sak tilslutt i forhold til en del andre lignende saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 har nå aldri sagt at jeg skal lemleste noen her, men at man uansett mister besinnelsen når man konfronterer slike er vel et faktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 jævli Synd . For min del kan de faktisk brenne! jeg mener det, sånne folk trenger vi ikke her i sammfunnet! btw når du får tatt de gidder du å se om det ligger noe rød M3 Styling au der eller vi bor jo ikke så langt ifra hverande , kan aldre vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Spiritus Sancti eller noe skrev... Hvis du juler de opp er jo ikke du serlig bedre spør du meg da.. Er det mulig og si slikt... Hva Faen har de folka der gjort som tilsier at de ikke burde få grise bank med mer?? Anyway... Håper det hele ender opp til din "fordel" Wheelman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Er utrolig mange her inne som virker utrolig tøff på internet. Tviler på at så mange som halvparten hadde turt å gjennomføre det de skriver her om å knuse kneskåler og banke livskiten ut av folk hadde de hatt muligheten til det. Utrolig hva man får kjøpt for penger i disse dager.. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 http://nettv-tvs.aftenposten.no/player/?id=486&url= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå