Gå til innhold

E36 320 coupe projekt


wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Spiritus Sancti eller noe skrev...
Hvis du juler de opp er jo ikke du serlig bedre spør du meg da..

Er det mulig og si slikt... Hva Faen har de folka der gjort som tilsier at de ikke burde få grise bank med mer??

Anyway... Håper det hele ender opp til din "fordel" Wheelman. :devil:

satt inne i 14 dager jeg for å ha tatt 2 idioter på fersken inne i garasjen min.

1 kraniebrudd og noen ødelagte ribbein.. hadde gjort det samme

10 ganger til.. folk som kommer og stjeler og ødelegger for andre er ikke verdt en dritt!! nå skal det sies at jeg fikk en ganske formildende dom da dattern min har rom ved siden av garasjen og det var "selvforsvar av egne barn" :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 383
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

satt inne i 14 dager jeg for å ha tatt 2 idioter på fersken inne i garasjen min.

1 kraniebrudd og noen ødelagte ribbein.. hadde gjort det samme

10 ganger til.. folk som kommer og stjeler og ødelegger for andre er ikke verdt en dritt!! nå skal det sies at jeg fikk en ganske formildende dom da dattern min har rom ved siden av garasjen og det var "selvforsvar av egne barn" Applause

Helt toppers lesing! :moroklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiritus Sancti eller noe skrev...
Hvis du juler de opp er jo ikke du serlig bedre spør du meg da..

Er det mulig og si slikt... Hva Faen har de folka der gjort som tilsier at de ikke burde få grise bank med mer??

Anyway... Håper det hele ender opp til din "fordel" Wheelman. :devil:

Herregud, har du pms eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange her inne som virker utrolig tøff på internet. Tviler på at så mange som halvparten hadde turt å gjennomføre det de skriver her om å knuse kneskåler og banke livskiten ut av folk hadde de hatt muligheten til det.

Høres lovende ut at du nå vet hvem det er. kanskje dette kan ende opp som en løst sak tilslutt i forhold til en del andre lignende saker.

Trur faktisk det finnes folk her inne som hadde gjort akk d dem har posta her, det hadde nok svartna helt for meg.

Kan si det svartna en gang, banka en fyr med bandykølla, måtte på avhør, men saken ble henlagt.

Og ofte er det isåfall selvforsvar vis dem bryte seg inn hos deg, du må jo redde deg og dine.

Trur alle som har barn, ville beskytta dem med livet som innsats.

Men håper dette ordner seg for Thomas, denne saken har nu fått mye PR, så mulig det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange her inne som virker utrolig tøff på internet. Tviler på at så mange som halvparten hadde turt å gjennomføre det de skriver her om å knuse kneskåler og banke livskiten ut av folk hadde de hatt muligheten til det.

Høres lovende ut at du nå vet hvem det er. kanskje dette kan ende opp som en løst sak tilslutt i forhold til en del andre lignende saker.

Trur faktisk det finnes folk her inne som hadde gjort akk d dem har posta her, det hadde nok svartna helt for meg.

Kan si det svartna en gang, banka en fyr med bandykølla, måtte på avhør, men saken ble henlagt.

Og ofte er det isåfall selvforsvar vis dem bryte seg inn hos deg, du må jo redde deg og dine.

Trur alle som har barn, ville beskytta dem med livet som innsats.

Men håper dette ordner seg for Thomas, denne saken har nu fått mye PR, så mulig det hjelper.

Å få tak i tyvene i ettertid og banke de ser ikke jeg på som selvforsvar. Gjør du tiltak i ditt eget hus med barn i nærheten er selvsagt saken en helt annen. Da hadde det nok svartnet for meg og. Er sikkert folk her inne som kan finne på å gjøre det de skriver, men tviler på at alle som skriver inn her faktisk hadde gjort det.

Ja nå nytt i saken wheelman? Er spennende dette sjø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente heller ikke at selvforsvar er å dra å lete etter de idiotan og banke dem. Mener vis noen kommer inn i eiendomen min og tukler med ting, da bør dem faen meg løpe fort altså..

Mente heller ikke at alle som poster hadde denga løs på folk, men trur alle hadde gjort selvforsvar i eget hjem med barn i bildet.

Men kan godt forstå at folk blir irritert av lese denne tråden, tenk vis det var deg sjøl.

Politiet i norge er jo håpløse på sånne saker, ikke orker dem å prøve å etterforske engang. Dem kunne i det minste ha sikkert bevis, en liten fingeravtrykk eller noe.

Det blir for dårlig at norge er slik, verdens beste land og bo i liksom og rik som faen, oss vanlige folk i gata ser jo ikke snurten til disse pengene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at vi er rike er bare en bløff føler nå jeg..

hadde det ikke vært for staten og alt de skal ha i skatt..

sant, vi øker kankje i lønn 2% i året i gjennomsnitt.....hvor mye øker faen ikke alt annet i samfunnet...

de vill ha oss til og tro vi er rike, er jo nesten det eneste du hører om norge og oss..

Boligpriser stiger

norge på lønnstoppen

beste land og bo i

bla bla bla

hehe, nei norge er et U-land og er ikke så bra som alle vill ha det til..

neste år!, miami florida here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...