Ron Jeremy Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ja, jeg hiver meg med de andre, jævlig fin bil! Riktig motor og greier... For min del, ville jeg hivd på 19" BBS CH felger og alu interiør, ellers perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 gratulerer! jeg har akurat solgt min e46 320 coupe,og savner den sårt! hvordan liker du BMW i forhold til Alfa Romeo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 M3cab: vennligst ikke sett meg på ideen om hvordan det ville sett ut med CH. jcvold: et interessant spørsmål! GTV'en er antageligvis noe av det morsomste i en prisklasse for vanlige mennesker som man kan kjøre faktisk. I alle fall dersom ikke antall hestekrefter betyr alt. Selve _kjørefølelsen_ er helt genialt bra og man både sitter som og føler som man kjører supersportsbil. I Forhold til 320'en, som interessant nok er førstegangsregistrert samme måned som GTV'en jeg hadde, føles GTV'en mye mer som en gocart. Jeg leker litt med tanken om at GTV'en gjærne ville ha følets som en E30 i en "nybil innpakning". Som en gammel bil i ny innpakning. Men ikke fordi GTV'en er teknisk dårlig eller gammeldags, heller fordi de gale italienerene ikke har tatt noen praktiske hensyn og bare laget en bil etter "dette hadde vært gøy" oppskrift. Mitt første møte med 320'en ble derfor en ganske stor overgang. BMW'en er utvilsomt kvalitet fra en helt annen verden. Det er ingenting feil med BMW'en. Den er solid, den er praktisk, den er tøff, den har bakhjulstrekk, fin lyd og holder seg til og med sikkert bedre i verdi. Kjøremessig føles den også mer som en modærene bil. Litt tung og komfortabel, men likevel fast og sporty. Følelsen fra veigrepet i rattet lider litt av dette selv om jeg er imponert over måten den likevel føles som den går på skinner i svingene. Jeg har også kjørt nye Alfa 159 og den er også ganske anderledes enn GTV'en. Den har nok mistet litt av den "italienske kjørefølelsen" og oppleves mer lik BMW syntes jeg. Dvs bra, men kanskje ikke SÅÅ morsom å kjøre. Ikke missforstå meg da, for jeg liker BMW'en supergodt. Den er knallfin, god og kjøre og jeg kan til og med sove om natten uten å tenke på at noe er på vei til å ryke. Tror jeg da. GTV'en er mer på hugget hele tiden og vanskelig å kjøre snillt med. Den har noe over seg som gjør at man hele tiden bare må kjøre litt fort osv. BMW'en har mer to personligheter der syntes jeg. Den kan både være snill som et lam og bare flyte lydløst bortover veien, men hvis man begynner å presse den litt, så kommer godlyd og den forander seg til en veldig sportslig kjøreopplevelse. oi.. det ble langt.. hehe. Håper ingen her støtes av meningene mine da. Det er i alle fall slik jeg ser det. Begge bilmerkene er i alle fall veldig førerorienterte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Grei bil dette... fin farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Fin bil du har kjøpt deg! Personlig ville jeg kjøpt facelift baklykter til den, og kanskje fått montert Multifunk på rattet Ellers meget bra! Topaz blå er en flott farge! her er baklyktene: Ellers får du originalspilleren med MP3 også Her feks: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 vennligst ikke sett meg på ideen om hvordan det ville sett ut med CH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 R A: argh.. SVIN! fre: Takk! LED-baklys er noe jeg drømmer litt om ja. Får se til våren igjen når "moddefeberen" kommer. Multifunk ratt skal jeg klare å overleve uten. Jeg hører så og si aldri på musikk uansett når jeg kjører. Kun damen som styrer når hun er med og da spiller det jo liten rolle. Blir kontete å betjene mp3 musikk fra en slik spiller vel? Greiere fra GUI'et på mobilen med spillelister osv tror jeg.. Men bra tips! Ellers er clubsporten din dritfin! Siklet på clubsport jeg også, men fant ingen i "min prisklasse". Hadde vært en perfekt bil for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 R A: argh.. SVIN! fre: Takk! LED-baklys er noe jeg drømmer litt om ja. Får se til våren igjen når "moddefeberen" kommer. Multifunk ratt skal jeg klare å overleve uten. Jeg hører så og si aldri på musikk uansett når jeg kjører. Kun damen som styrer når hun er med og da spiller det jo liten rolle. Blir kontete å betjene mp3 musikk fra en slik spiller vel? Greiere fra GUI'et på mobilen med spillelister osv tror jeg.. Men bra tips! Ellers er clubsporten din dritfin! Siklet på clubsport jeg også, men fant ingen i "min prisklasse". Hadde vært en perfekt bil for meg! Ja, en grei liten oppgradering det egentlig. Er vel ikke av de dyreste hellr vil jeg tro Ja, ikke den beste oversikten på den spilleren nei, det er klart. Kjekt med cruisekontroll innimellom, det får man jo også med i multifunk.. Greit på langkjøring syns jeg, bruker lite ellers. Var ikke multi på min bil heller egentlig, men de monterte før jeg henta. Ca 1600kr Takk for fin kommentar! Er vel ikke det største utvalget når det gjelder Clubsport nei.. E46 Coupè er av det fineste fra BMW mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 E46 Coupè er av det fineste fra BMW mener jeg det kan nokk diskuteres uansett, nydelig bil. den blåfargen sitter som ett skudd på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 nei, det kan jo ikke det.. i og med at jeg skrev "mener JEG" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik2k Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 sant, jeg er dum i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 hehe.. det er du sikkert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 En utrolig pen E46 Coupe du har AndySix. Helt nydelig farge E46 Coupè er av det fineste fra BMW mener jeg Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Hva syntes folket om Alpina Dynamic felgene? Passe sære for min smak i alle fall! Håper de ikke finnes i 18", så slipper jeg å tenke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Henger meg på jeg å, flott bil,grattis Bruk de 17" du har til vinterfelger og kjøp 18" til sommern, og kjør sakte så ikke felgan går til h..... El mange som liker å holde bilen så orginal som mulig å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå