Gå til innhold

Min 2002 320Ci Coupè M-Sport (solgt)

Andycam
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk! Nei, men pga vanskelige fotoforhold ble lukkertiden litt smålang og bildet blir dermed litt utbrendt i med de skarpe diodene. Når bremsen ble holdt inne ble bildet MYE dårligere. :)

Vanskelig å ta bilde av lys egentlig. Tåkelyset bak kommer forresten på etter et par sec med bremsen inne. Sikkert en sikkerhetsfunksjon fordi lyskontrolldingsen er forvirret. Skal omprogrammere den snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel blogge siste utvikling her i tråden om bilen, selv om det sikkert ikke er kjempespennende lesning.

I dag fikk jeg omkodet lyskontrollenheten til å fungere skikkelig med LED baklysene. Det var litt snakk om at jeg måtte bytte lyskontrollenhet med orginale LED lys, men så vidt jeg har funnet ut var det ikke nødvendig for biler produsert fom 09/01 (som er "2002-modell"). Jæger sjekket også dette i dag og kom frem til at de var enige. :) Før programmeringen pulset kjørelyset littegranne. Bare bagatellmessig, men kunne vært irriterende i lengden. Antagelig bare eier som legger merke til det, men likevel. Etter programmeringen forsvant som ventet varselen om gåene lyspærer og heldigvis forsvant pulsingen i lyset også. Nå er det med andre ord helt perfekt konvertert og alt er orginalt hele veien. Veldig fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg en tvilling. Lurer på om ikke det der er bilen jeg satt og siklet på da jeg skulle kjøpe min egen. Mener den var til salgs på samme tidspunkt. Uansett, den hadde bimmers skiltrammer, så kanskje eieren er her? 320Ci med alle sportspakker og denne hadde også xenon lys.

Min til venstre:

DSC00503.jpg

Godt å se flere med god smak! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag møtte jeg en tvilling. Lurer på om ikke det der er bilen jeg satt og siklet på da jeg skulle kjøpe min egen. Mener den var til salgs på samme tidspunkt. Uansett, den hadde bimmers skiltrammer, så kanskje eieren er her? 320Ci med alle sportspakker og denne hadde også xenon lys.

Min til venstre:

DSC00503.jpg

Godt å se flere med god smak! ;)

Enig med dere der!

hehe Er det Klystergarasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

På tide å hive opp bilder av bilen i "winter edition". Før noen arresterer meg for å kjøre rundt med skitten bil, så kan jeg opplyse om at den ble vasket I GÅR. Ikke lett å holde bilen ren for tiden.

IMG_0272_01.jpg

IMG_0253_01.jpg

IMG_0262_01.jpg

Siste der er vel første ordentlige bilde av bilen med LED baklysene. Ser bedre ut?

Før:

IMG_8449.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...