Gå til innhold

Min 320 Coupê -Førstebil

cmito
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av den bilen som fårhåpentligvis skal bli min første bimmer :) Nåværende eier har den på verksted, etter det så blir det sannsynligvis kjøp :) Er alt av utstyr, m3 intreør, xenon, aircondition osv...

Si hva dere syns :wink:

DSC00528.jpg

DSC00520.jpg

DSC00527.jpg

DSC00521.jpg

DSC00526.jpg

DSC00529.jpg

DSC00522.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det eneste jeg har og utsette på denne bilen, er jalla-baklyktene og Wbaumen! bildene var jo ikke av beste kvalitet, men jeg syns allikevel at bilen så mer eller mindre strøken ut.

m-styling, diskre og "cleant", akkurat slik en bmw skal være :D

du får ha lykke til med et eventuelt kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg har og utsette på denne bilen, er jalla-baklyktene og Wbaumen! bildene var jo ikke av beste kvalitet, men jeg syns allikevel at bilen så mer eller mindre strøken ut.

m-styling, diskre og "cleant", akkurat slik en bmw skal være :D

du får ha lykke til med et eventuelt kjøp!

Ja baklykten skal av med en gang! skal jeg love deg..hehe...Bilen ser veldig strøken ut, har gått 190k, servicehefte fram til 160k, og så har han byttet olje på dn hver 10k etter det. Har blanke Angeleyes liggenes som jeg har lyst å ha på bilen, fikk de billig. Og så har jeg noen OZ Ceres felger som jeg lurer på å få glassblåst å lakkert opp, og så blankpolere kantene.. Har også lyst på Riegerleppa framme, og den såkalte "Gt-Spoileren" Tror det vil bli fint, hva mener dere?

DSC00544.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo pen ut den der :D Ville droppa baklyktene ja og gått for den gode gamle rød/hvit komboen. Felgene ville jeg beholdt, ev. funnet bredere bak av samme typen, f.eks 10x17" :D

Helt enig... minst mulig tullball med bl.a uoriginale lys... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dere liker bedre de felgene som står på bilen fra førav?

Har lyst på sånn her baklykter, men de kostet jo sviiin..

fkrl66.jpg

Leppa jeg vil ha

http--www.powerzone.no-design-produktbilder-bilder-bmw-e36-compakt-cupspoiler-.jpg

Spoiler

E36_M3_GT_Rear_Spoiler.jpg

0e9b534dfa8b88486895fdefe82db0df.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil dere si bilen ligger på i verdi? Er en 94 mod tror jeg..

Min er kjørt 20000 mindre og har omtrent samme specs som denne her.. jeg skal ha en plass mellom 80-85K for min så 70-80K kanskje avhengig av hva som er gjort med den av teknisk overhaling osv. det finnes jo dem som tror de får 100000 mer for å sette på litt styling da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...