cmito Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Legger ut noen bilder av den bilen som fårhåpentligvis skal bli min første bimmer Nåværende eier har den på verksted, etter det så blir det sannsynligvis kjøp Er alt av utstyr, m3 intreør, xenon, aircondition osv... Si hva dere syns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 det eneste jeg har og utsette på denne bilen, er jalla-baklyktene og Wbaumen! bildene var jo ikke av beste kvalitet, men jeg syns allikevel at bilen så mer eller mindre strøken ut. m-styling, diskre og "cleant", akkurat slik en bmw skal være du får ha lykke til med et eventuelt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 det eneste jeg har og utsette på denne bilen, er jalla-baklyktene og Wbaumen! bildene var jo ikke av beste kvalitet, men jeg syns allikevel at bilen så mer eller mindre strøken ut.m-styling, diskre og "cleant", akkurat slik en bmw skal være du får ha lykke til med et eventuelt kjøp! Ja baklykten skal av med en gang! skal jeg love deg..hehe...Bilen ser veldig strøken ut, har gått 190k, servicehefte fram til 160k, og så har han byttet olje på dn hver 10k etter det. Har blanke Angeleyes liggenes som jeg har lyst å ha på bilen, fikk de billig. Og så har jeg noen OZ Ceres felger som jeg lurer på å få glassblåst å lakkert opp, og så blankpolere kantene.. Har også lyst på Riegerleppa framme, og den såkalte "Gt-Spoileren" Tror det vil bli fint, hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ville byttet baklysene, fjernet baumen og også fjernet "øyelokkene". Men ellers så bilen veldig fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Ser ganske pen ut den. Legg ut noen andre bilder når nye baklykter står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Så jo pen ut den der Ville droppa baklyktene ja og gått for den gode gamle rød/hvit komboen. Felgene ville jeg beholdt, ev. funnet bredere bak av samme typen, f.eks 10x17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Så jo pen ut den der Ville droppa baklyktene ja og gått for den gode gamle rød/hvit komboen. Felgene ville jeg beholdt, ev. funnet bredere bak av samme typen, f.eks 10x17" Helt enig... minst mulig tullball med bl.a uoriginale lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 så dere liker bedre de felgene som står på bilen fra førav? Har lyst på sånn her baklykter, men de kostet jo sviiin.. Leppa jeg vil ha http--www.powerzone.no-design-produktbilder-bilder-bmw-e36-compakt-cupspoiler-.jpg Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Nei, jeg mente disse baklyktene...... Skikkelig bra design og følger linjene til bilen perfekt. Fra dårlig spøk til atombombe; de du har valgt er pene lykter ja, litt mer moderne utgave av de gode gamle jeg foreslo.. Disse over her koster ca 800,- stykket på www.autospar.no Felgene som står på er knall i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Behold felgene som står på og selg de andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 visste hvaslags du mente, men suns de andre er ganske tøffe, men med tanke på prisen så var ikke de så galne..hehe.. Hvor mye vil dere si bilen ligger på i verdi? Er en 94 mod tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 nye lykter, fjern luktkilden i bilen og riv av øyelokka så har du en meget pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Hvor mye vil dere si bilen ligger på i verdi? Er en 94 mod tror jeg.. Min er kjørt 20000 mindre og har omtrent samme specs som denne her.. jeg skal ha en plass mellom 80-85K for min så 70-80K kanskje avhengig av hva som er gjort med den av teknisk overhaling osv. det finnes jo dem som tror de får 100000 mer for å sette på litt styling da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet August 12, 2006 Forfatter Share Skrevet August 12, 2006 okey...Da vil jeg si jeg får den meget billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 12, 2006 Share Skrevet August 12, 2006 Rød/hvite baklykter ja. *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå