JE Motorsport Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Butikken ligger i Stålverksv.2 i bilbyen på Ensjø. Litt av hvert utstilt i butikken, med en god del åpningstilbud Ps: 70% avslag på BMW Williams produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Er nødt til å få somlet meg ned til GS etterpå. Har de brukte deler der? Og gir de rabatter på brukte deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 BMW Williams er vel en smule utdatert nå vel? Er vel BMW Sauber nå For min del kan jeg fortsatt bruke williams effekter, men jeg betaler ikke for dem... Skal jeg betale for supporterutstyr, så blir det BMW Sauber Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Hvorfor ikke i bergen Skulle hatt noen lengre hjulbolter idag Jævla drit,byttet bremseklosser foran idag og nå tar de borti felgen Alltid noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Hvorfor ikke i bergen Skulle hatt noen lengre hjulbolter idag Jævla drit,byttet bremseklosser foran idag og nå tar de borti felgen Alltid noe!! Bruk OS Bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 BMW Williams er vel en smule utdatert nå vel? Er vel BMW Sauber nå For min del kan jeg fortsatt bruke williams effekter, men jeg betaler ikke for dem... Skal jeg betale for supporterutstyr, så blir det BMW Sauber Hehe... Egentlig burde man bli betalt for å gå med reklame... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Egentlig burde man bli betalt for å gå med reklame... Da tror jeg vi hadde blitt uten klær Tenk på alle merkene f.eks Adidas,Nike,Gant,Diesel bare for å nevne noen få av mange 100 merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Du vet, Joar`n, vi skal nok klare å lage plass til GS Bildeler-banner her på sidene.. Bare å ta kontakt om det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Du vet, Joar`n, vi skal nok klare å lage plass til GS Bildeler-banner her på sidene.. Bare å ta kontakt om det er av interesse. He he Tok den Prøvde å legge inn bestilling nå, men vil ikke pga manglende gateadresse. Men i Bud har de ikke gateadresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Har du begynnt å jobbe for GS Joar'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Har du begynnt å jobbe for GS Joar'n? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Jeg var innom der i dag som en av de første kundene. Veldig flotte lokaler, og gode priser i forhold til Autozentrum. De hadde faktisk også alle 3 simringene jeg trengte til "konebilen" på lager i butikken! Og hvis jeg trenger leddet til giroverføringa eller simringen på motoren, så var jaggu det også på lager! Helt uhørt god lagerbeholdning på deler må jeg si! Ellers fikk jeg god service, men det kan ha noe med trynefaktoren å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 14, 2006 Forfatter Share Skrevet August 14, 2006 Ellers fikk jeg god service, men det kan ha noe med trynefaktoren å gjøre Den skjønte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 Joar'n, jobber du på GS bildeler som åpnet nå nylig i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 14, 2006 Share Skrevet August 14, 2006 T.A.S, ja, han gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå