Espen M33 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Og Espen M3 spør om den krenger, for det ser da virkelig ut som bilen i avataren din krenger noe voldsomt. Du svarer ikke på noen pen måte.. Kremt.... For å være ærlig: Min kommentar var en regelrett spøk/provokasjon. synest ikke svaret var så ille jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 hehe, denne tråden tok av litt ja. men jeg synes det var en fin bil jeg. sikkert kosta på mye osv. Stå på... smaken er vel som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ålright, alle personangrep osv. fremover herfra blir sletta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Mener å huske jeg har sett PSS9 til under 10 000 kr i USA. Mulig jeg husker feil men.Problemet er litt at H_c ikke vet hvem han kommuniserer med her. At det er en gjeng småunger som står og sikkler på biler dagen lang. Ikke at det er folk her som har litt erfaring når det gjelder BMW. Er faktisk folk her inne med E46 M3 CSL og andre som har skrudd veldig mye på BMW. Rage A f eks har kjøpt mye deler fra ebay derfor vet han litt om hva slikt koster der ellers hadde han ikke nevnt det. Korrekt. Jeg er bare så drittlei av overprisede sjapper i Norge som ikke kan et FNUGG om kundeservice. ( Såklart, det finnes unntak ) Jeg har brukt en del tid på å finne butikker i utlandet som har ting til gode priser, og utrolig god kundeservice. Ser ikke poenget med å legge igjen masse penger, når du kan betale 1\3 et annet sted i verden, å få samme produktet. Hadde du skrevet litt seriøse innlegg, forklart litt mer hva du har gjort, hvorfor du har gjort det, så kanskje du hadde sluppet all denne dritten? Du sier du er langt over 30 år, så da bør du kanskje oppføre deg bedre enn oss "drittunger på 13år", synes du ikke? Synes bilen din er knallfin jeg, digger den fargen også. Dr_S: Koppholder i gull, kledd i diamanter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hva er det med dere hellvetes HOREUNGER?????"?"?"??" Nå får det faen meg være nok!! Herregud komlehoder og drittungefolk på 18 år!!! jeg er OVER 30, er tre ganger så voksen som de fleste av dere har fem ganger så rå bil som de som kritiserer meg og rakker ned på bilen min og sår tvil om det jeg skriver! Og her kommer dere med drittungebilene deres og tror dere har hele vettet?? Syns ærlig talt at vi skal ha lov å poste her inne uten at gjengen på 13 år med hele vettet skal få ødelegge alt! MEn nå driter jeg i det akkurat i dette inlegget, så får vi heller se hva som skjer, men det er FAEN ikke rettferdig at H_c er fritt villt for usanne og usaklige fjortiskomentarer fra bedrevitere som nettop har tatt av seg reguleringen! JÆVLA tullinger! måtte dere brenne i hellvete!!!!!!!!! "er tre ganger så voksen som de fleste av dere" - Jepp... Det tenkte jeg også når jeg leste det du skrev. Jeg hadde vært bekymret hadde jeg hatt unger i barnehagen der du jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Rage-A, men så er det ikke alle som har tid/ork til å leite frem det aller billigste overalt. Og såvidt jeg forstår H_c er montering og justering/innstilling av coiloverene også inkludert i prisen han sa. Det er jo ikke noe alle kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 H_C har fått alle delene fra Turner Motorsport i USA, og ja, prisen er inkludert montering og innstilling av oppsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Synes nå bilen til H_c er stilig jeg da enten ting koster det ene eller det andre. Savner noen interiørbilder da...! Ordentlig elegant, rå og diskrê familieracer. Kunne veeeeeldig gjerne tenkt meg denne selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Synes nå bilen til H_c er stilig jeg da enten ting koster det ene eller det andre. Savner noen interiørbilder da...!Ordentlig elegant, rå og diskrê familieracer. Kunne veeeeeldig gjerne tenkt meg denne selv! Den har sort sportskinn interiør, mend TRE lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den kan forreste taes nermere i øyensyn på gatebil kristiansand på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den har sort sportskinn interiør, mend TRE lister. Nå kan jo det være ganske stilfullt med trelister også da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ikke i en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ikke i en M3 Men i en E60 M5 kan det være ganske fint... ikke helt min stil dette, men allikevel ganske fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Det er hver sin smak, og jeg må si at trelister IKKE er meg fremmed, alt har med kombinasjonene å gjøre. For å nevne dette spesifikke eksempelet så vil jeg gjerne si at sedanutgaven av M3 SKULLE være litt mer komfortorientert og dermed har den også fått vanlige sportsstoler, litt mer standardutstyr (komfort) og det er ikke uvanlig å se disse bilene med trelister. Beige og lys grått skinninteriør synes jeg jeg kler meget godt den varme og lune atmosfæren til treverket og det er smakfullt. Noe av det verste jeg ser og som jeg IKKE kunne trivdes med er helt sort interiør med alulister, det er for store kontraster og blir veldig hardt og "klinisk". Min drømme-E46 M3 har følgende farger innvendig: Cognac-farget hud med en anelse lysere Alcantara i midten, plommerøde kjedere og sømmer (bilen skal være plommerød utvendig). Sikkerhetsbeltene skal også være plommerøde. Dashbordet, dørsider, tak osv. skal også være trukket i Alcantara/skinn i samme farger. Aluringer rundt instrumentene og det hele skal toppes av med carbonlister, men treverk kunne godt passet inn her. Alt i alt så synes jeg de fleste hetser treverk, men det er viktig å huske på at vi ikke alle trenger å ha samme smak og kanskje ikke alle liker å "jage i flokk"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blue Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Slik ser min E39 ut , den eneste kombinasjonen som etter min smak kler treverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå