Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var og henta en 3.5l med kasse i går så den er på vei inn omgående. må bare gjøre ferdig et lite rustprosjekt for unge bjerke som jeg har utsatt og utsatt. kassa er inni til uka regner jeg med. btw. kjenner ingen som sveiser alu i hønefoss du martin?

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da var ny kasse montert, og bilen er snart sammen igjen. det som står igjen før våler med bmwccn nå er ny tannstang og bygge ny eksos så jeg kommer under det latterlige 90db kravet til lensmann i våler!

Skrevet

Treffet er 11. og 12. sept. og førerkurs for de som vil fredag 10.

Supert det kommer flere hvite bane e-30'r på våler :D rå den bilen din gitt!

Skrevet

hehe er redd for det ragnar. må nesten opp og møte bmw gjengen da det er siste treffet før sesongslutt. er vel kanskje ett par treff til utover høsten også? veit du om no?

Skrevet

Er høsttreff på NAF glattkjøringsbane i Skien 25. september med Telemark avdelinga, hvertfall :)

Er ikke noe særlig med heftig banekjøring der pga. banestrukturen, blir for det meste "herjing" og utstilling.

Skrevet

midnight club har treff på rudskogen søndag 5 september tror jeg.

Hadde lurt på å dra dit også hvis været ikke er som nå :P

Ellers veit jeg ikke om noen treff, har faktisk aldri vært på så få biltreff i år som på mange år.

• 1 month later...
Skrevet

Fine bilder han karen tar og frisk kjøring av karen pilotbrillene ;). L-l-l-l-lengter tilbake dit!!!! :)

PS: Har du surva med reingjøringa av baklyktene Thorbjørn? De ser så møkkete og grå ut...? :evillol:

Skrevet
Fine bilder han karen tar og frisk kjøring av karen pilotbrillene ;). L-l-l-l-lengter tilbake dit!!!! :)

PS: Har du surva med reingjøringa av baklyktene Thorbjørn? De ser så møkkete og grå ut...? :evillol:

Tipper det er gjenngrodd gammal drit fra eksosen på s38`n som ikke vil av. Jeg polerte faktisk lyktene hans før vi dro i håp om at de skulle bli fine, men neida. Like stusselige og harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...