thorbis Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 var og henta en 3.5l med kasse i går så den er på vei inn omgående. må bare gjøre ferdig et lite rustprosjekt for unge bjerke som jeg har utsatt og utsatt. kassa er inni til uka regner jeg med. btw. kjenner ingen som sveiser alu i hønefoss du martin?
-Martin- Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Det høres bra ut! Kjenner desverre ingen som sveiser alu nei! Men noen må det være:)
thorbis Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 da var ny kasse montert, og bilen er snart sammen igjen. det som står igjen før våler med bmwccn nå er ny tannstang og bygge ny eksos så jeg kommer under det latterlige 90db kravet til lensmann i våler!
NA Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 Treffet er 11. og 12. sept. og førerkurs for de som vil fredag 10. Supert det kommer flere hvite bane e-30'r på våler rå den bilen din gitt!
Lars89 Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 11-12 september. Samme helga som Gatebil Rudskogen
rakett Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Det var kjedelig. valget er jo LETT for min del, ingenting slår gatebil. Men du skipper altså gatebil thorbis ?
thorbis Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 hehe er redd for det ragnar. må nesten opp og møte bmw gjengen da det er siste treffet før sesongslutt. er vel kanskje ett par treff til utover høsten også? veit du om no?
Mikael-B Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Er høsttreff på NAF glattkjøringsbane i Skien 25. september med Telemark avdelinga, hvertfall Er ikke noe særlig med heftig banekjøring der pga. banestrukturen, blir for det meste "herjing" og utstilling.
rakett Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 midnight club har treff på rudskogen søndag 5 september tror jeg. Hadde lurt på å dra dit også hvis været ikke er som nå Ellers veit jeg ikke om noen treff, har faktisk aldri vært på så få biltreff i år som på mange år.
ehrnst Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 vi har jo trackday, ccn, midnight club og ssperf. i nærmeste framtid da
thorbis Skrevet August 27, 2010 Forfatter Skrevet August 27, 2010 rekker kun ccn jeg. jobber borte og kan ikke dra på treff i ukedagene.
Rune B. Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Du har vel en del bilder av bilen din fra ringen, Thorbjørn? Jeg veit om noen hvertfall..
Trond.S Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Fine bilder han karen tar og frisk kjøring av karen pilotbrillene . L-l-l-l-lengter tilbake dit!!!! PS: Har du surva med reingjøringa av baklyktene Thorbjørn? De ser så møkkete og grå ut...?
Rune B. Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Fine bilder han karen tar og frisk kjøring av karen pilotbrillene . L-l-l-l-lengter tilbake dit!!!! PS: Har du surva med reingjøringa av baklyktene Thorbjørn? De ser så møkkete og grå ut...? Tipper det er gjenngrodd gammal drit fra eksosen på s38`n som ikke vil av. Jeg polerte faktisk lyktene hans før vi dro i håp om at de skulle bli fine, men neida. Like stusselige og harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå