thorbis Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 ja du har samme problemet ja. da blire alu foringer hele veien på meg nå. da slepper jeg og bytte på en stund hehe.
thorbis Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 ja håpe på det. gledermeg til og få bedre bremser jeg. har vært et savn hehe.
Mikael-B Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Hva med Delrin/plast/nylon foringer ? Så får du hvertfall litt svikt, i forhold til alu som er gaaanske stumt
thorbis Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 alu er faktisk mjukere enn nylon. pluss at jeg har lett tilgang på alu.
thorbis Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Da var jeg igang igjen har sitti og tenkt mye siste tida og fundert på og gi meg med bmw/bil, men etter noen måneder med tenking så fant jeg ut at det blei for dumt. så nå har jeg rivd ned omtrent hele bilen i dag. mangler fun motor/gir og forstilling så kan jeg begynne og kappe ut buret. nytt linnerud bur skal inn. tenkte jeg skulle lage bilen for og kjøre fort denne gangen og ikke for overstyring. målet er og få den så lett som mulig med s38 og få på noe bedre bremser da 325 bremsa ikke liker mer enn 2 runder på rappen på ringen før all pedal er borte. mulig det blir ny look, har noen ideer men vil ikke røpe noe enda. her er bilde fra hva jeg har drivi med på denna søndagen. mimrebilde fra ringen i sommer. mvh
rakett Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 jøss, såpass Nesten vurdert å droppe å drive med gammle e30er? hehe, S38 er så driftsikkert at det nesten blir kjedelig !? Eller? Men ser kanskje på en måte hva du mener, er jo grenser for hvor mye morro og glede en gammal bil kan gi, meeeen, da er det jo bare å parkere den i garasjen og finne på masse annet i noen måneder, så kommer lysta tilbake. Eller som du, rive ned hele bilen, da har du sysselsatt deg selv Synes du skal gjøre alvor av motorfantasiene om å putte nedi 2JZ/ RB26 jeg! Da har du mye å gjøre før sesongen igjen!
CV-Erik Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Blir spennende og se hva som skjer med bilen fremover! Skal følge med Du må ikke finne på å slutte med E30!
thorbis Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 hehe ja var det da ragnar. trur det blir s38 jg. det funker knirkefritt nå så er jo dumt og endre den for mye da. blir og satse på bmwcupen og ringenturer framover. vurderer sterkt og ha bilen stående der nede hele sommern og pendle ned så ofte jeg kan. er så sykt morro der nede!
rakett Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 hehe:P Har desverre aldri vært på Nürnburgring, skikkelig synd. :S Hva annet er det som er såpass gromt at du vurderer å sette igjen bilen der? Er det turen ned dit, eller er det mye annet kult som skjer der nede i tillegg til kjøringa på ringen? Sjøl synes jeg jo gatebil er en højdare, hva er bedre med ringen ? Nå må du informere de som ikke veit!!
ehrnst Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 høres bra ut dette. gøy å ha en "hybrid" som funker til å kjøre racing med og. ringen gir meg gåsehud, må få e30en ned til sommern selv
thorbis Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 hehe nei du jeg klarer ikke helt og forklare det. er bare noe mystisk med stedet. er utrulig morsomt og kjøre der, også skjer det noe der hele tiden omtrent. alltid noe billøp eller bakkeløp. pizzan på pinoccio og naturen og alt rundt banen her veldig flott. gatebil blir liksom noe helt annet enn ringen, kan ikke sammenløignes. ehrnst: ja er bare og få planta den der nede. hehe
Yngvejos Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 hehe:PHar desverre aldri vært på Nürnburgring, skikkelig synd. :S Hva annet er det som er såpass gromt at du vurderer å sette igjen bilen der? Er det turen ned dit, eller er det mye annet kult som skjer der nede i tillegg til kjøringa på ringen? Sjøl synes jeg jo gatebil er en højdare, hva er bedre med ringen ? Nå må du informere de som ikke veit!! Det er en magisk stemning over området rundt ringen. Når du har kjørt en runde, føler du at bilen din ikke hører hjemme noen annen plass. Hadde jeg hatt kapital til det, skulle jeg hatt en tyskregistrert e30 eller 993 i opplag i nærheten av ringen.
helgeb Skrevet November 15, 2010 Skrevet November 15, 2010 gi deg med bil/bmw.... ha ha høtres villt ut fra deg, kan fortsatt drive med blomster ved siden av bil vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå