|Andreas| Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Meeeget pen bil og en meget bra tråd. Har denne bilen vær månedens bil ? eller venter man med det til den er helt ferdig ? kommer den til å bli helt ferdig en gang ? Er altid noen småting å endre på Takk for det Nei, har ikke vært månedens bil, enda hehe. Neida... Tja, kommer nok til å bli ferdig håper jeg. Vet akkurat hva jeg mangler (for det meste penger ) og hvordan jeg vil ha ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe! er litt mer jobbmed bakfangerne enn frontfangerne tror jeg! =)blir nok bra det der ja!, men den baken fortjener noe eksos! Joa, er litt stusslig med bare et lite enderør. Tenkte jeg skulle gå for fire, men blir kanskje litt i overkant. Er jo bare en 318Ci, så to litt større får holde Nå har ikke jeg jobba med noen frontfanger, men etter å ha brukt litt over 6-7 timer på baken på denne bilen så er det egentlig ganske enkelt. Vi gjorde det bare veldig vanskelig for oss selv i starten. Da man bare kan ta av en plugg og en skrue i hvert av hjulhusene bak og to bolter til kollisjonsbjelken er det bare å løsne fangeren. Det vi gjorde var å ta av dekkene bak, løsne hele skjermen i hjulbuene, dra ut en 5-6 plugger på undersiden av kollisjonsbjelken og klippe av de 9 på oversiden. Også en masse grubling osv tok lang tid... men moro var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 hehe, husker jeg knota med min! skulle fjerne de 2 hovedboltene, men kunne ikke dra dem opp sånn at dem løsna, for dem kræsja i fangeren! :\ sikkert en eller annen finurlig måte å gjøre det på.. men vi skjønte det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 sikkert en eller annen finurlig måte å gjøre det på.. men vi skjønte det ikke Hehe, tenkte den tanken vi også. Spesielt med de pluggene på oversiden av kollisjonsbjelken, var umulig å få verktøy inn der Men ellers, så var det flere deler som ble med til lakkereren idag Hadde også tenkt til å modifisere bakfangeren litt, men det viste seg at det ville bli for mye jobb og for dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Nå som bilen mer eller minde bare står helt rolig, benyttet jeg sjansen til å rensgjøre litt. Reset gulv teppet ... og bak her, før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 2 August 2007 Nå er delene ferdig lakkert og montert på bilen De nye nyrene M-tech bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Meget pent |Andreas| . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Det må jeg være enig i ja! Siden du hadde Rieger fanger foran og skrev i trådbeskrivelsen at du hadde montert ny bakfanger, så var jeg redd denne var fra rieger og... Men dette ble kjempe pent! btw, stilig arbeidslampe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Blir bra detta! BTW: når jeg søker på mtech 2 bakfanger på bildegoogle, kommer det opp et bilde av bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Ble meget pent dette Andreas Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Takker Det må jeg være enig i ja! Siden du hadde Rieger fanger foran og skrev i trådbeskrivelsen at du hadde montert ny bakfanger, så var jeg redd denne var fra rieger og... Men dette ble kjempe pent! btw, stilig arbeidslampe Hehe, for ca to år siden kunne rieger bak fanger vært en realitet Ja, fin den arbeids-/ kontorlampa Ble meget pent dette Andreas Hva blir det neste? Det blir nok noen større endestusser. Noen som kan anbefale et anlegg som ikke bråker altfor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Kan anbefale sebring å eisenmann eksos. Hadde sebring på min forige bil. Var meget fornøyd med støynivået. Ble også litt go lyd når når du dar den litt ut på gira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 28 September 2007 Har nå satt inn AE i lykte, syns det ble meget bra. Var ikke spesielt vanslkig å montere og resultatet ble slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Har du noen bilder fra siden eller? Du trenger vel noen skjørter.. Fet frontfanger, har lurt på den selv, men skal ha m3-fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Har du noen bilder fra siden eller? Du trenger vel noen skjørter..Fet frontfanger, har lurt på den selv, men skal ha m3-fanger. Har dette bilde, da med den gamle bakfangeren. Ja, bilen trenger litt senk og noen skjørter + andre saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå