Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

Meeeget pen bil :D

og en meget bra tråd.

Har denne bilen vær månedens bil ? eller venter man med det til den er helt ferdig ? kommer den til å bli helt ferdig en gang ?

Er altid noen småting å endre på :)

Takk for det :)

Nei, har ikke vært månedens bil, enda 8) hehe. Neida...

Tja, kommer nok til å bli ferdig håper jeg. Vet akkurat hva jeg mangler (for det meste penger :lol: ) og hvordan jeg vil ha ting. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe! er litt mer jobbmed bakfangerne enn frontfangerne tror jeg! =)

blir nok bra det der ja!, men den baken fortjener noe eksos!

Joa, er litt stusslig med bare et lite enderør. Tenkte jeg skulle gå for fire, men blir kanskje litt i overkant. Er jo bare en 318Ci, så to litt større får holde :P

Nå har ikke jeg jobba med noen frontfanger, men etter å ha brukt litt over 6-7 timer på baken på denne bilen så er det egentlig ganske enkelt. Vi gjorde det bare veldig vanskelig for oss selv i starten.

Da man bare kan ta av en plugg og en skrue i hvert av hjulhusene bak og to bolter til kollisjonsbjelken er det bare å løsne fangeren. Det vi gjorde var å ta av dekkene bak, løsne hele skjermen i hjulbuene, dra ut en 5-6 plugger på undersiden av kollisjonsbjelken og klippe av de 9 på oversiden. Også en masse grubling osv tok lang tid... men moro var det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, husker jeg knota med min! skulle fjerne de 2 hovedboltene, men kunne ikke dra dem opp sånn at dem løsna, for dem kræsja i fangeren! :\

sikkert en eller annen finurlig måte å gjøre det på.. men vi skjønte det ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert en eller annen finurlig måte å gjøre det på.. men vi skjønte det ikke :P

Hehe, tenkte den tanken vi også. Spesielt med de pluggene på oversiden av kollisjonsbjelken, var umulig å få verktøy inn der :o

Men ellers, så var det flere deler som ble med til lakkereren idag 8)

Bilde022.jpg

Hadde også tenkt til å modifisere bakfangeren litt, men det viste seg at det ville bli for mye jobb og for dyrt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg være enig i ja! Siden du hadde Rieger fanger foran og skrev i trådbeskrivelsen at du hadde montert ny bakfanger, så var jeg redd denne var fra rieger og... Men dette ble kjempe pent!

btw, stilig arbeidslampe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Det må jeg være enig i ja! Siden du hadde Rieger fanger foran og skrev i trådbeskrivelsen at du hadde montert ny bakfanger, så var jeg redd denne var fra rieger og... Men dette ble kjempe pent!

btw, stilig arbeidslampe :)

Hehe, for ca to år siden kunne rieger bak fanger vært en realitet :o

Ja, fin den arbeids-/ kontorlampa :D

Ble meget pent dette Andreas :)

Hva blir det neste? :lol:

Det blir nok noen større endestusser. 8)

Noen som kan anbefale et anlegg som ikke bråker altfor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...