Gå til innhold

Min E46 Coupè (Ny look)

Share

Anbefalte innlegg

Ja, da var tiden kommet for å skifte ut eksosen. Syns det ble skikkelig tøft. Ble bedre lyd og 2x76mm endestusser løfter utseende på rumpa noen hakk i forhold den lille stusslige originale 4syl potta :D

Har også bytta ut blinklysene til nye sorte og satt på sorte merker på BMW emblemene, utvendig og innvendig. 8)

Litt dårlige bilder, tatt med mobilkamera...

Bilde064.jpg

Bilde065.jpg

Bilde066.jpg

Bilde067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du trenger sårt noen skjørt nå ser jeg! Hva betalte du for m-tech bakfangeren?

Den kjøpte av "hav", her på forumet. Send han en PM om du er interessert. Kan sikkert gi deg en god pris :)

Ang. skjørt, så har jeg ikke bestemt meg enda. Lurer på om det blir M3 eller m-tech. Tror M-tech kan bli litt kjedelig :?

Ble bra med litt kraftigere eksos ja. :)

Byttet blinklys igjen? Hvorfor?

De første knakk når jeg skulle sette de på igjen når jeg satte inn AE'ene. Sikkert samme problemet du hadde. Så da bestilte jeg nye fra JleviSW.com :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har fått gjort litt med bilen din, utrolig gjennomført må jeg si!!

Hvilken eksos endte du opp med!?

Ble det stor forskjell i lyd, da jeg tenkte og gjøre det samme på min 318..

Bare bakpotte eller hele veien!?

Sinnsykt rå bil du har deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg kjørte ut fra Maxi på Lørdag, stemmer det? Måtte se en eller to ganger før jeg så at det var deg og lyden var jo slettes ikke ille etter at du fikk montert nytt anlegg..! Bilen er forøvrig enda bedre i virkeligheten enn på bilder.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har fått gjort litt med bilen din, utrolig gjennomført må jeg si!!

Hvilken eksos endte du opp med!?

Ble det stor forskjell i lyd, da jeg tenkte og gjøre det samme på min 318..

Bare bakpotte eller hele veien!?

Sinnsykt rå bil du har deg!! ;)

Takker 8)

Det er et Supersport rustfritt effektanlegg, bare potta. Det ble forskjell i lyden ja. Har også et sportsluftfilter, skal vist hjelpe noe på lyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg kjørte ut fra Maxi på Lørdag, stemmer det? Måtte se en eller to ganger før jeg så at det var deg og lyden var jo slettes ikke ille etter at du fikk montert nytt anlegg..! Bilen er forøvrig enda bedre i virkeligheten enn på bilder.. :)

Stemmer nok det, kom fra ishallen. Så man kan høre lyden så godt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det, kom fra ishallen. Så man kan høre lyden så godt? :)

Ja, ikke noe problem å høre at du gav gass nei.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva du måtte ut med for potten!? Montert selv eller fikk du verksted til å montere!? Kan du prøve og beskrive lyden!? ;)

Tenker på det samme for tiden... :)

Den brummer litt mer og, tja, hva skal jeg si? Det smeller litt også, kan prøve å lage en lyd fil eller noe :wink:

Kjøpte den på GS, der koster den 4.510kr og med BMWCCN rabatt blir det ikke så veldig ille :P Er rustfritt og TüV papirer følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...