Kjetil 323i E36 Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Små detaljer kan gjøre underverker D' herre bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Da har man skaffet seg nye vinterfelger og dekk. Syns de er ganske stilige jeg, hvert fall mye penere enn de jeg hadde i fjor. Synd de er i 16", kunne blitt ganske bra i 19", hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Så ikke gærne ut de vinterhjula der da! Passet jo bilen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Bilde av bilen fra i fjor. hehe, ser litt annerledes ut nå Men, nå savner jeg de sorte nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 sota blinklys gjør så utrolig mye mer for bilen enn hvite! skiller seg liksom ikke like mye fra resten av lykta! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alieu Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 hvilken frontfanger er det du har på bilen? den var smekker! pen bil ja. som noen andre har nevnt. litt senking, bakfanger, effektanlegg og nye speil, så er du der og for all del: keep it clean!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Blei jo pent det. Fine hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 hvilken frontfanger er det du har på bilen? den var smekker!pen bil ja. som noen andre har nevnt. litt senking, bakfanger, effektanlegg og nye speil, så er du der og for all del: keep it clean!! Fronten er Reiger CS-Look. Ja, skal holde alt cleant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Dette ble meget bra |Andreas|, og spesielt med sorte blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 fikk du orden på blinklysa dine (blinkinga) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Har ikke prøvd å fikse det enda :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 tror du må gjøre noe med lcm greia eller omprogramere noe, står mye om det der på e46fanatics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Da skal jeg surfe litt rundt på e46fanatics. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Er de vinterfelgene dine av merke Dezent F?De har jeg i 19" på sommer,og ja,de funker helt ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Har ikke peiling på hva slags merke de er jeg men de er ganske kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå