BalleKnalle Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 BMW's newly installed chairman, Norbert Reithofer, is rumored to be carefully considering a high-priced 2-seat roadster in the mold of the Mercedes-Benz SLIt would be part of a strategy to boost the BMW model lineup following the demise of the Z8. The BMW roadster has yet to receive an official production go-ahead, but high-ranking officials confirm engineering studies on a replacement for the discontinued Z8 have been under way for some time now. Etter ryktene å forstå skal det dreie seg om en 2 seters bil med ramme av alu. I tillegg er det snakk om en foldende hardtop. Motorer mest sannsynlig hentet fra 5/6 serien og kanskje en M versjon med den kjente V10´ern på 507hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Dette må da evt. være en slags etterfølger av E52 eller Z8. Artig konsept, men hvor har du hentet sitatet fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg leste senest om dette i går. Søkte meg fram til det etter det sto om z6 i en artikkel om m3 på din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Bildene er fra BMW North America, teksten fra www.edmunds.com/insideline/ Uansett et morsomt prosjekt skulle det komme på gaten. Det har jo lenge vært spekulert i en ev. Z10 eller lignende supercar fra BMW. Med denne Z6 M med V10 og alu ramme, så blir det nok en rask bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 BMW's newly installed chairman, Norbert Reithofer, is rumored to be carefully considering a high-priced 2-seat roadster in the mold of the Mercedes-Benz SLIt would be part of a strategy to boost the BMW model lineup following the demise of the Z8. The BMW roadster has yet to receive an official production go-ahead, but high-ranking officials confirm engineering studies on a replacement for the discontinued Z8 have been under way for some time now. Etter ryktene å forstå skal det dreie seg om en 2 seters bil med ramme av alu. I tillegg er det snakk om en foldende hardtop. Motorer mest sannsynlig hentet fra 5/6 serien og kanskje en M versjon med den kjente V10´ern på 507hk. Trodde det var Z10 den nye skulle hete jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Z6, Z8, Z10 er sånn jeg har forstått det alle alternativer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den ser ihvertfall rå ut, og kan bli en utrolig rask bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Synes nesten jeg fikk assosiasjoner til nye Civicen når jeg så den bakfra... Lyktene liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den ser skikklig rå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Fy f! Trodde ved første øyekast at Bangle hadde blanda noe sterkt i morrakaffen... V10 i en slik sak må vel sannelig flytte litt på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Den bilen hadde jo rå linjer.. Rene Bat-mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Skal ikke si det er pent, men absolutt intressant design. Må passe på å ikke ende opp i romskipkategorien heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Gud så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Dette kan virkelig bli et artig konsept om noe slikt noe blir satt i produksjon.. Forøvrig får jeg en del Z8 over sideprofilen på bilen og litt Corevette over fronten.. Som ikke nødvendighvis må være negativt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå