eriklepe Skrevet August 23, 2006 Skrevet August 23, 2006 smaken, eventuelt mangelen på, kan jo diskuteres litt mer objektivt enn det som er vanlig her da helt enig at denne fangeren overhode kler denne bilen, samt biler generelt.
Saltkjelen Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Smak? Er jo det man ikke har....det er mangel på smak... Eieren sier sikkert det om din bil også, Dr...
RenZor Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 Enhver tulling som setter på sånn styling forjener å bli hengt ut. Fortjener å bli hengt ut fordi han gjør ting han selv liker med bilen sin? Folk har forskjellig smak og det syns jeg er noe vi alle burde respektere uansett smak.. Greit nok det at vi skal respektere hverandre, men du holder da ikke kjeft du heller om bestekompisen din farger håret sitt rosa (uansett om han liker fargen selv).
Saltkjelen Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Jeg hadde vel heller sagt det på en mer diskrè måte eller ikke sagt det til han i det hele tatt. Selvfølgelig hadde jeg respektert hans valg og smak...
Fredrik Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Jeg hadde vel heller sagt det på en mer diskrè måte eller ikke sagt det til han i det hele tatt. Selvfølgelig hadde jeg respektert hans valg og smak... Enig... folk og venner bestemmer naturligvis selv. Mine venner blir ikke mindre venner selvom de farger håret rosa. At et eller annet trolig har klikket for hun/han er imidlertid en annen sak...
Odland318is Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Brrrr...huff da...dakar Svart netting er ETT steg i riktig retning, but still. --=///M-styling=--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå