Svensson Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 den der var faktisk bedre enn andre monsterfangere jeg har sett. Men liker den ikke for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimMi Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 det er orginalt med "svarte" lykter... er det ikke? jeg hjar hadt det på begge e36 mine. har to hvis du vil kjøpe lamper altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det der kan aldri bli pent, ALDRI. Om du så har svart grill og andre nyrer. Det er gjennomført stygt.. Se forresten overgangen mellom øvre og nedre lyktespoiler.. lekkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Eneste positive jeg kan si, er at det så ut som det var god passform på fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Monster'n er verre enn denne ja. Men dette var heller ingen ingeniørkunst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 eieren stakker er sikkert fornøyd med bilen sinn. men synest det er jævla unødvendig av å legge ut slike biler av andres glis! pluttselig leger du ut et bilde av en dude sinn bmw. kansje det ville ha vært siste gang du i det heletatt hadde brukt et camera. men d er ikke no vits at æ sier det, du vet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 eieren stakker er sikkert fornøyd med bilen sinn.men synest det er jævla unødvendig av å legge ut slike biler av andres glis! pluttselig leger du ut et bilde av en dude sinn bmw. kansje det ville ha vært siste gang du i det heletatt hadde brukt et camera. men d er ikke no vits at æ sier det, du vet selv. hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 ikke legg ut dritt av andre biler, pluttselig kommer du over en av eieren som kansje hadde gjort noe dumt igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 hehehe er man så dum at man snekkrer på en stygg monsterfanger på bilen sin i, full offentlighet, så får man tåle og få sine 15minutters berømmelse på et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Her kan jeg ikke være enig med deg Torstein Man må tåle å få endel kritikk når man ødelegger en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 er jo akkruatt det samme om man knipser et bilde og legger ut her eller finner et bilde på nettet og legger ut her ! så fu dere som prøver å forsvare denne forferdelige bmwn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 ikke legg ut dritt av andre biler, pluttselig kommer du over en av eieren som kansje hadde gjort noe dumt igjenn Altså, med dritt av andre biler, tenker du på frontfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Enhver tulling som setter på sånn styling forjener å bli hengt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Enhver tulling som setter på sånn styling forjener å bli hengt ut. Fortjener å bli hengt ut fordi han gjør ting han selv liker med bilen sin? Folk har forskjellig smak og det syns jeg er noe vi alle burde respektere uansett smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Smak? Er jo det man ikke har....det er mangel på smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå