Gå til innhold

Meg og Z3'en på veg hjem fra Tyskland.

Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

Det er noen som har kommentert felgene ut fra bildet før ja. Men det jeg liker med dem er at når man kommer nær bilen er de tøffe fordi de stikker så utrolig langt inn når man ser gjennom felgåpningen. (7.5/8.5") Liker ikke så brede felgkanter, er litt harry synest jeg, litt 80 tall liksom ,men jeg er jo litt gammel(dags?) så.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er portet, chipet + eksos, har målt 0-100 (reelle km) som er 105 km/t på speedometeret på 6.1 sekund. Bilen var slik når jeg kjøpte den for 2 år siden, og jeg skal ikke spekulere i antall hk, det blir det bare bråk av. Men den går som en Z3 3.0. Hadde 210 km/t (205 på gps) med taket nede i Tyskland, nåla steg fremdeles ganske hurtig, men kjerringa sa at nå var det nok. Den har også et enormt drag på lave turtall, det er ikke noe spesielt skille der man føler at kreftene plutselig kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "dårlige"?

Ser helt normale ut her for meg når jeg trykker på de.. hvis du vil legge bildene rett inn uten thumbnail er det bare å bruke direktelinken til bildet..

Ellers;

Meget pen bil. Høres gøy ut å dra på autobahn-tur i skikkelig redskap. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som har kommentert felgene ut fra bildet før ja. Men det jeg liker med dem er at når man kommer nær bilen er de tøffe fordi de stikker så utrolig langt inn når man ser gjennom felgåpningen. (7.5/8.5") Liker ikke så brede felgkanter, er litt harry synest jeg, litt 80 tall liksom ,men jeg er jo litt gammel(dags?) så.............

Pent smykke det der! :)

Så 535`en er blitt harry asså?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...