Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 KLIKK PÅ BILDET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Flott Z3 det der ja, men synes nå den fortjener noen flottere felger, gjerne med brønn bak EDIT: Ser den har havnet i feil forumskategori. Regner med den er flyttet så snart moderatorene våkner til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Det er noen som har kommentert felgene ut fra bildet før ja. Men det jeg liker med dem er at når man kommer nær bilen er de tøffe fordi de stikker så utrolig langt inn når man ser gjennom felgåpningen. (7.5/8.5") Liker ikke så brede felgkanter, er litt harry synest jeg, litt 80 tall liksom ,men jeg er jo litt gammel(dags?) så............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hehe, ja smaken er som baken vet du, men tror ikke alder har noe med hvilke felger man liker eller ikke liker. Alt fra person til person Sålenge du er fornøyd er allting godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 flere bilder og litt specs takk. Z3 med 2.8 må gå knallbra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Gratulerer med flott bil Får håpe du får en fin og varm høst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 flere bilder og litt specs takk.Z3 med 2.8 må gå knallbra... Z3 2.8i er absolut en fin bil... iht. BMW skal den klare 0-100 Km/t på 7,1 sekunder og topphastigheten er 218 Km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Bilen er portet, chipet + eksos, har målt 0-100 (reelle km) som er 105 km/t på speedometeret på 6.1 sekund. Bilen var slik når jeg kjøpte den for 2 år siden, og jeg skal ikke spekulere i antall hk, det blir det bare bråk av. Men den går som en Z3 3.0. Hadde 210 km/t (205 på gps) med taket nede i Tyskland, nåla steg fremdeles ganske hurtig, men kjerringa sa at nå var det nok. Den har også et enormt drag på lave turtall, det er ikke noe spesielt skille der man føler at kreftene plutselig kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Dårlig kvalitet på bildet etter å ha lagt det inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Hvorfor blir bildene så dårlige, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 gjør vel ikke noe galt er jo bare å trykke på bildene så blir dem større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hva mener du med "dårlige"? Ser helt normale ut her for meg når jeg trykker på de.. hvis du vil legge bildene rett inn uten thumbnail er det bare å bruke direktelinken til bildet.. Ellers; Meget pen bil. Høres gøy ut å dra på autobahn-tur i skikkelig redskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Pen bil. Z3 var en stor drøm da jeg var mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Det er noen som har kommentert felgene ut fra bildet før ja. Men det jeg liker med dem er at når man kommer nær bilen er de tøffe fordi de stikker så utrolig langt inn når man ser gjennom felgåpningen. (7.5/8.5") Liker ikke så brede felgkanter, er litt harry synest jeg, litt 80 tall liksom ,men jeg er jo litt gammel(dags?) så............. Pent smykke det der! Så 535`en er blitt harry asså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå