Gå til innhold

kjøpt meg ny bil i dag :)

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Ta et fly oppover og kjør ned.. :wink:

Ja, for pokker da. Det er jo sommertreff på acr denne helga da. Svinge innom der og ta noen runder på banen med nykjerra samtidig som du kjører hjemmover. Må jo nesten være den ultimate bilhenteturen det (iallefall innen norges grenser) :D

Flott bil foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er 17 timer og kjøre hjem da!!!!!!!!!!!!! det er lankt asss. ;)

Ess, er ikke så langt det. Jeg bruker 8,5-9 timer hjemmefra til Mo i Rana. Tur/retur blir det omtrent samme kjøretiden. Men det er ingen problem i en bmw, samt at en 50-60 runder på acr oppveier transportetappen i mente! Gleder meg bra til kjøre oppover på fredags morgen ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TO ORD: BBS RS-GT (8.5 og 9.5 x 19)

BBS RS-GT er utrolig tøffe. Muligens noen av de tøffeste felgen ever :)

Men, de er jo grise dyre da.

Jeg fikk mine nokså rimelig hos gundersensportscar.no

God service var det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang slaglengde kombinert med et litt annerledes materiale på sylinderveggene. Mener å huske at stemplene er litt annerledes også. Jeg fikk kurert oljeforbruket på min ved å bruke Castrol TWS 10w-60 olje og bytte hver 8000km (med filter). Den bruker mye mindre nå enn da den gikk på 0w-30 olje, og jeg føler at det er mer riktig når bilen blir kjørt hardt!

17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien!

Det skal du få meg til å tro som kjører 18 timer direkte Århus-Cannes i en E46 318dT... bare kjøreglede hele veien... :lol: ... Stå på... 18 timer i en E46 330Ci er ren sex på fire hjul... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...