Espen M33 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Ta et fly oppover og kjør ned.. Ja, for pokker da. Det er jo sommertreff på acr denne helga da. Svinge innom der og ta noen runder på banen med nykjerra samtidig som du kjører hjemmover. Må jo nesten være den ultimate bilhenteturen det (iallefall innen norges grenser) Flott bil foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Så veldig bra ut dette. Samme felger som meg, så er bare å få fatt i en tannkost. kommer til å trenge den for å få felgene helt rein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 det er 17 timer og kjøre hjem da!!!!!!!!!!!!! det er lankt asss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Mannen kjører jo BMW. Husk at veien er målet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 det er 17 timer og kjøre hjem da!!!!!!!!!!!!! det er lankt asss. Ess, er ikke så langt det. Jeg bruker 8,5-9 timer hjemmefra til Mo i Rana. Tur/retur blir det omtrent samme kjøretiden. Men det er ingen problem i en bmw, samt at en 50-60 runder på acr oppveier transportetappen i mente! Gleder meg bra til kjøre oppover på fredags morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 grattis..330ci er feit vogn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 TO ORD: BBS RS-GT (8.5 og 9.5 x 19) BBS RS-GT er utrolig tøffe. Muligens noen av de tøffeste felgen ever Men, de er jo grise dyre da. Jeg fikk mine nokså rimelig hos gundersensportscar.no God service var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 det er 17 timer og kjøre hjem da!!!!!!!!!!!!! det er lankt asss. Perfekt liten weekend tur! Overnatting f.eks i Mo i rana.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 hmmm tanken slo meg litt nå. hmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Meget pen bil må jeg si!! Lurt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Deilig kjøremaskin som vil gi deg mye kjøreglede Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Husk at 330'n bruker litt olje ved normal bruk også, så sjekk nivået før du legger ut på langtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 ja jeg har fått med meg det ja. noen forklaring på dette eller?? hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Lang slaglengde kombinert med et litt annerledes materiale på sylinderveggene. Mener å huske at stemplene er litt annerledes også. Jeg fikk kurert oljeforbruket på min ved å bruke Castrol TWS 10w-60 olje og bytte hver 8000km (med filter). Den bruker mye mindre nå enn da den gikk på 0w-30 olje, og jeg føler at det er mer riktig når bilen blir kjørt hardt! 17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 17 timer med kjøring er bare barnemat med 330Ci'n, ren underholdning hele veien! Det skal du få meg til å tro som kjører 18 timer direkte Århus-Cannes i en E46 318dT... bare kjøreglede hele veien... ... Stå på... 18 timer i en E46 330Ci er ren sex på fire hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå