R Andersen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Andysix: Nei den har ikke vært lenge i Norge, jeg er første eier på bilen i Norge og i Tyskland Så da har du kjøpt bilen ny i Tyskland? Gratulerer med en fin E46 coupè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Bilen ble aldri solgt ut i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Pen bil Steffen, pris og km stand? På disse bilene syns jeg BBS CH er en meet riktig felg, da i 19"... Ellers er M front riktig, refleksene ville jeg ikke gjort så mye med tror jeg. Flott bil, med riktig motor Steffen, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Pen bil Steffen, pris og km stand? På disse bilene syns jeg BBS CH er en meet riktig felg, da i 19"... Ellers er M front riktig, refleksene ville jeg ikke gjort så mye med tror jeg. Flott bil, med riktig motor Steffen, grattis! Pris: 299 000, km stand: 35000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Mye bil for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Tusen takk for fine tilbakemeldinger Da var også facelif LED lykter notert på innkjøpslista!Andreas de felgene du hadde var HEFITGE, hva slags er det og hvor mye koster de? Det står mellom ett par felger nå etterhvert, bla. alpina, BBS og de som andreas har. Felgene er TSW Kyalami 8x18". Jeg ga ca 12 000 for felgene med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 gratulerer med fin bil. Bytt til Face-lift LED-baklykter.. de er så mye tøffere.. ( de passer de, right ?) Passer helt perfekt det Bilde fra min bil. De der har jeg også tekt til å få meg. Hvor kjøpte du dine? Originale? Hva med den delen av lykta som sitter på bakluka? Er mye penere om man bytter den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 første jeg ville gjort var å kjøpe blanke enderør som du setter på eksosutløpet.Det gjør bilen langt penere.Selges hos din Bmw-forhandler og koster rundt tusenlappen. Noen som har bilde av dette? Kunne tenkt meg noe slikt om jeg dropper å kjøpe effektanlegg (innsugslyden er jo så fin). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 De der har jeg også tekt til å få meg.Hvor kjøpte du dine? Originale? Hva med den delen av lykta som sitter på bakluka? Er mye penere om man bytter den også. Jeg kjøpte mine hos GS Bildeler i Oslo. På pakken de kommer i står det FK Automotive, så de er nok ikke orginale. Delen som sitter på bakluka har ikke jeg bytta. Får man dem i klarere glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Åja, er blitt GS i Oslo nå ja. Får ta meg en tur en dag. Pris? Lett å montere? Sånn her ser den delen på baklua ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Gratulerer! Meget fin coupe, bare så synd den er sølv! Sølv er så ufattelig trist farge på E46...Men få på noen fete hjul her og M-pakke Det blir bra. Hvordan er lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 bare så synd den er sølv! Sølv er så ufattelig trist farge på E46... Jeg syntest E46 er veldig fin i sølv, men smaken heldigvis forskjellig. Jeg syntest forøvrig E36 i grønn er utrolig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Vel...hvor ofte ser du en grønn E36 i forhold til en sølv E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det er jo en grunn til at det er lenge mellom hver gang man ser en grønn E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 ///Magnus: takk for bilde! Så veldig bra, men kostet jo litt...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå