BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Som topicen sier, så arrangerte vi en lite photoshoot her i Tresfjorden igår. Bilene er Aama Racing (fra forumet her) sin E28 og en annen kompis sin E30. Pene biler iallefall... Jeg var fotograf Sønnen min VET hva som er bilen med stor B, sjekk siste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Fine bilder og ikke minst biler:) Hehe, bra du lærer han opp tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 kanskje ikke verdens beste bakgrunn du hadde valgt deg... eller er det bare jeg som ikke setter pris på lagerhus... Uansett... bilene så ryddige og pene ut. og det er det som er viktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg likte begge bilene (dog ikke banneret på E28´en)... jeg er forøvrig litt svak for nettopp E28 og der er fint å se at noen tar vare på disse gamle bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Bilder kan lyve, men den E30`n så veldig velholdt ut! Det gjorde også E28`n, men jeg syntest felgene ble for moderne til det karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 fine biler, men banneren på e28n syns jeg ble harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 kanskje ikke verdens beste bakgrunn du hadde valgt deg... eller er det bare jeg som ikke setter pris på lagerhus... Uansett... bilene så ryddige og pene ut. og det er det som er viktig.. Tresfjord består jo bare av lagerhus, staller og islandshester, så det er ikke så enkelt å finne andre bakgrunner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg trodde først at det var snakk om (den nydelige) båten Tresfjord, men det var det ikke.. Forøvrig pene bilder og ikke minst biler. Ser ut som to meget pene og velholdte eksemplarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Jeg trodde først at det var snakk om (den nydelige) båten Tresfjord, men det var det ikke.. Forøvrig pene bilder og ikke minst biler. Ser ut som to meget pene og velholdte eksemplarer.. Båten Tresfjord... Trodde det var denne Tresfjord du mente helt til jeg åpnet linken din Ikke fult så nydelig denne kanskje..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Fine bilder og ikke minst biler:)Hehe, bra du lærer han opp tidlig!! Denne karen har fått det inn med morsmelka. Moren er også ganske BMW-fiksert.... Noe av det første han sa, etter NEI/Mamma/Pappa, var faktisk "Bimer'n hass pappa" Da ville han på biltur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Bra han får den rette holdningen tidlig. Ingen tvil om at han har forstått hvilket E- kaross som er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 Er ikke nøye hvilket karroseri det er, så lenge rondellen er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 veldi fine bilder å fine biler. hehe tøft bilde av han mini, han der he hatt god opplæring ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Han Mini veit ka so e BIL ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 konge Kai:D reser på å ta bilder du:D gleder meg til å få alle på cd:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå