viper Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 oi oi oi... feil felger og lykter! men likte egentlig breddinga bortsett ifra de strekene eller hva det skal være som går over døra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 det er en kloning av E36 cab og Ferrari Testarossa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 haha, det hadde vert bra:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 5 - serie caben var jo rå... Den orange bmwen og den med Alfa Romeo lykter va jo ikkje så ille heller... Den blå bmwen såg jo "vanlig" ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Når vi er inne på stygge biler så tok jeg bilde av denne E36'en på alnabru på torsdag.Den er jo selfølgelig eid av våres nye landsmenn. Hahahha fytte faen så STYGG!!!!!! Legg også merke til parkeringen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 kromma felga smart parkering,rett framfor døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 kromma felga smart parkering,rett framfor døra Litt til siden, men jeg mener slike parkeringer og respektløs villmannskjøring i trafikken er mer provoserende enn div. innvandrere (spesielt kriminelle) som tilfeldigvis kjører BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 man ser det ikke så godt på bilde, men felga er 10cm inn i skjermene, han trenger noen breiere felger og spacere. Jeg så forøvri samme bilen i bogstaveien på Tirsdag, da råna de opp og ned. trudde de var drit kule, men det morsomste av alt var at det sto parkert en rød testarossa der og BMW'en ligna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå