FTE Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 .....med noen spesielle eiere tydeligvis! Eller hva synes vi om denne fronten?: Eller disse lyktene? (denne har samme front som den over): Spesiell farge-kombinasjon: Etter så mange sjokk, må jeg legge til noen som fryder øyet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Oi oi oi... Den første var fæl!! Kan jo ikke gjøre sånt mot en E30 M3!! Det er misbruk av høyeste grad!! Men eller så var det jo noen pene der ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Jøss! Den første var bare stygg!! Men de nederste var veldig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 De tre første var jo spesielle, uten å ødelegge bilen helt, i motsetning til noen av de kreasjonene vi har fått representert her inne i ny og ne.. Personlig er jeg "keep it clean" og foretrekker de 3 nederste, spesielt den røde og den med ///-striper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Alpina-ræva var rå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 de siste var finest syns jeg fronten var alt for rar på den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Enda en fin E30 M3 Og min med nye felger og senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hehehe... en rød E30 M3 med gule lys og kryssekerfelger... det blir ikke mer sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Ganske lik tråd : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... ght=bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Her er en til : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... ght=bilder Adminedit (bmwE9): So what (!)... med nesten 300000 innlegg er det fare for at bimmers blir direkte kjedelig hvis vi hele tiden skal rote frem gamle tråder bare fordi noen har skrevet om noe før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 E30 M3 er og blir en drømmebil av dimensjoner! Særlig den nederste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå